woensdag 25 oktober 2023

KKT - Oktober - Appelblauwzeegroen met roest.

 Ook al is het een hele mooie combinatie, ik vond het niet makkelijk. Dus begon ik met gekleurd papier in deze tinten en maakte hiermee de eerste 2 kaarten mee, waar ik eigenlijk niet gelukkig van werd. 

Ik heb ze een paar dagen op mijn tafel laten liggen en heb dan de 3de gemaakt met oxide. De bloemen van darkroom door en ingekleurd met oxide. Dit is eerder mijn stijl en mijn man (die dikwijls de jury speelt), vond ook de laatste de mooiste. Ben alweer benieuwd wat jullie gemaakt hebben en kom zeker langs.

Groetjes en tot blogs, Laurette









17 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Ze zijn alle drie mooi, maar de laatste vind ik ook de mooiste!
Groetjes, Caroline

Diny zei

Ook jij hebt er een leuke serie van gemaakt Laurette....heel mooi gedaan!
Groetjes Diny

Anita van Deur zei

Wow leuke serie kaartjes!!

Jantine zei

Die laatste kaart is inderdaad heel anders dan de eerste twee, Laurette. Maar ik vind ze alle drie erg mooi in de KKT kleuren. Een heel geslaagde serie!
Groetjes
Jantine

Marijke zei

Ik vind je kaartjes allemaal even mooi! De eerste twee zijn ook mooi gemaakt. Echt top! Ook buiten je comfortzone gegaan toch! De laatste dan weer meer je eigen stijl! Maar allemaal mooi! Groetjes Marijke

Marfien zei

Even buiten je boekje gaan geeft andere resultaten maar niet minder geslaagd met deze opdracht, dat vind ik juist de uitdaging aan het KKT

Nelleke zei

Soms moet je ook groeien in het proces, ik merk ook dat je vooral bij jezelf moet blijven dat het dan ook beter gaat.
Ze zijn alledrie zgoed gelukt en de laatste vind ik het mooiste. Groetjes Nelleke

!neke zei

Heel mooi geworden !!!!
groeten Ineke

Femminde zei

Wat een toffe serie!! En ja ik kan niet kiezen tussen de 2 met de bloemen.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooie KKT-kaartjes! Heel verschillend, leuk gedaan! Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne - The Creative Teacup

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Wow, 3 kaartjes nog wel en wat een leukerds, vooral je kerstboom vind ik met deze kleuren Super tof.

Groetjes Yvon Doensen

Sarah zei

Ik vind beide bloemenkaarten leuk. Ze zijn heel verschillend maar beide tof. En een kerstkaart erbij is altijd goed. X

Nancy Soetaert zei

Mooie reeks met beiden bloemenkaartjes op top!
Groetjes
Nancy

Colien zei

Heel leuk serie is het geworden, mooie kaartjes voor het KKT van deze maand!
grtz Colien

Gerrina zei

Leuk om een serie te zien! En ja die 1e is ook mijn favoriet! Groetjes, Gerrina

GerJanne zei

Gave serie zeg! Ik vind ze allemaal leuk! En wat grappig dat je man soms jury speelt..

Nancy zei

Hey Laurette,
Wat een mooie kaarten maakte je. Ja, misschien is die derde toch wel de mooiste, alhoewel ik nummer 1 ook top vind.
Fijne achtergrond heb je bij nummer 3. Ben toch wel fan.
Blij dat je bij mijn kaart wat hebt bijgeleerd. Tja, iets weggooien staat niet in mijn woordenboek, heb zo veel materiaal en soms komt dat ineens van pas...
Liefs,
Nancy

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...