donderdag 20 april 2023

Donderdag-kerstkaart week 16

Na een drukke week, toch de 52 WTC niet vergeten. Deze week koos ik voor een techniek die we vorige week bij een stempelmaatje leerde. Stempelen met oxide en onmiddellijk met een dabber over “dabberen”, geeft een wazig effect. Weer eens iets anders en leuk om te doen. Ben benieuwd wat jullie deze week uit jullie mouw toveren en kom in de loop van de dag of deze avond zeker langs. Met sommige blogs lukt het mij niet om via de iPad te reageren daar heb ik de laptop voor nodig, maar komt goed. 

Groetjes uit het grijze Berlare. Laurette 



6 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

wat een leuke technieck, je laat er gelijk een prachtige kaart mee zien.
Fijn dat we je vandaag weer zien op kerstkaarten donderdag.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie kaart, lijkt me een leuke techniek
gr Alma

!neke zei

Heel leuk deze techniek !!!
Gaaf resultaat !
Groeten Ineke
DT52WTC

marian zei

Erg leuk is deze kerstkaart geworden met die nieuwe techniek.
Groetjes van Marian.

joke zei

Wat een leuke techniek! Mooi kaartje.
Groetjes Joke

Nancy Soetaert zei

mooie kerstkaart, toffe kleur, leuke techniek voor je achtergrond!
groetjes
Nancy 52WTC

Donderdag - kerstkaart - week 13

 Deze week is het geen gestempelde kaart, ik ben aan de slag gegaan met naald en draad voor de  52 WTC , veel uitleg heeft dit kaartje niet ...