donderdag 12 januari 2023

Donderdag - kerstkaart week 2

 Deze week ben ik voor de 52 WTC nog eens aan de slag gegaan met mijn inches. Deze heb ik gestempeld met Versamark en ge-embossed met zwart poeder. Voor de achtergrond heb ik nog een restje gebruikt, dit was bewerkt met nuvo poeders.


De onderstaande kaartjes  heb ik gemaakt voor twee jarige vriendinnen.  Deze kaartjes zijn al op hun bestemming dus mogen ze getoond worden. Ik gebruikte de stempels van Penny Black en heb de stempels ingekleurd  ingekleurd met tombow stiften.



Tot later vandaag op de blogronde.
Groetjes, Laurette

13 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

helemaal geslaagde kaartjes heb je gemaakt, mooi
grtjs,martina

Anita van Deur zei

Je bent goed bezig geweest, vind ze alle 3 prachtig.

alma.heijenk@gmail.com zei

prachtige kaarten heb je gemaakt, de kerstkaart vind ik ook iets om te onthouden. dankjewel
gr alma

Trijntje zei

Wat een leuke kerstkaart. D3. Kaarten voor je jarige vriendinnen zijn heel erg mooi . Groeten Trijntje

Eri zei

Leuke kaart met de inchies! Je hebt de vriendinnen verwend met een mooie kaart!
Groetjes, Eri

marian zei

Mooie kaarten heb je weer gemaakt deze week.
Groetjes van Marian.

Annemarie en Merit zei

wat een schitterende kaartje.
Fijne dag toegewenst oppassen als je naar buiten gaat.
Gezellig dat je er vandaag weer bent met de wekelijkse kerstkaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Marijke zei

Een heel mooi kerstkaartje en de verjaardagskaartjes ook mooi gedaan! Mooi bewerkt met de embossing en stempels. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Gerrina zei

Weer hele mooie kaarten! Ik geniet er steeds van jou werk te zien! Groetjes, Gerrina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart en twee mooie felicitatie-kaarten Laurette.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Jantine zei

Mooie kerst- en verjaardagskaarten, Laurette!
Gezellig dat je meedoet met 52WTC deze week!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

PIKO hobbyblog zei

Dat zijn hele mooie kerst- en verjaardagskaarten geworden.
Groetjes,
Pia

!neke zei

Mooie kaart !!!!
Ook je verjaardagskaarten mogen er zijn !
Groeten Ineke
DT52WTC

Donderdag - kerstkaart - week 13

 Deze week is het geen gestempelde kaart, ik ben aan de slag gegaan met naald en draad voor de  52 WTC , veel uitleg heeft dit kaartje niet ...