donderdag 1 december 2022

Donderdag - kerstkaart

 Washi tape is iets dat we waarschijnlijk wel allemaal (veel) hebben. Ik heb me voorgenomen om er momenteel geen te kopen en ook eens een deel weg te werken. Ik heb een aantal achtergronden gemaakt voor de kerstkaartjes. 

Dit zijn er een paar van voor de 52 WTC van deze week.

Gisteren heb ik hele mooie kaartjes gezien voor het KKT er zaten weer juweeltjes tussen. Deze namiddag of avond doe ik zeker weer mijn blogronde.

Groetjes, Laurette





20 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

schattige kaartjes leuk gemaakt met tape...
Gezellig dat je meedoet met de uitdaging, laat je inspireren door het designpapier.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

Trijntje zei

Je hebt heel erg leuke kaarten met de mooie achtergronden van washi tape. Leuk opgemaakt. Groeten Trijntje

Eri zei

Je hebt leuke kaarten gemaakt met de washi tape achtergrondjes.
Groetjes, Eri

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Ja klopt wat je schrijft, washi tape teveel, in overvloed. je kaartjes zijn er mooi mee geworden. Weer een serie klaar..Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes INGRID

Antjes kaartcreaties zei

Gave kerstkaarten heb je gemaakt met het washi tape Laurette.
Goed idee om verschillende achtergronden te maken.
Groetjes Antje

Diny zei

Wat heb je super leuke kaartjes gemaakt Laurette!
Dat hertje van de onderste kaart heb ik ook....wat een schatje he!
Groetjes Diny

Gerrina zei

Lekker verschillend! En allemaal brengen ze een glimlach op m'n gezicht.... Groetjes, Gerrina

Margreet zei

Wat een schattige kaartjes heb je gemaakt, Laurette. Vooral de onderste vind ik een schatje (heb een zwak voor rendiertjes).
xxx Margreet

karin zei

Leuke kaartjes met de washitape. Ik heb dat nog nooit gekocht.
Groetjes,
Karin

marian zei

Schattige kerstkaartjes heb je gemaakt met het washi-tape.
Groetjes van Marian.

Marijke zei

Dat zijn een leuke kaartjes allemaal! Mooi gemaakt met de tapejes. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

Jantine zei

Leuke reeks kaarten weer, Laurette!
Gezellig dat je er weer bij bent bij 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Epie zei

Prachtige serie kerstkaartjes Laurette !
Groet Epie

GerJanne zei

Ja, wat verleidelijk is dat he, als je rolletjes ziet liggen. Ik heb vandaag ook een setje links laten liggen. Ik heb genoeg. jouw kaartjes zijn enig! Mooie achtergrondjes heb je met de tape gemakt.

Angelique zei

Superleuke kaarten met de washi tape, mooi hoe je alles gecombineerd hebt. Ik heb 1 setje kerst-rolletjes gekocht dit jaar en mezelf gedwongen er gelijk kaartjes mee te maken. Je KKT kaart is heel goed gevonden, mooi kaartje.
lieve groetjes Angelique

Christine zei

Mooie kaartjes Laurette. Af en toe eens wegwerken wat we zo allemaal in huis hebben maakt dan weer ruimte vrij hé. Ik heb dit jaar eens wat papier weggewerkt, maar zie de stapel amper verkleinen....Groetjes

Suzan zei

Mooie kaartjes heb je gemaakt.
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Marjolein zei

Ja, washitape... Ik vind het erg mooi, maar ook best lastig om een mooie kaart mee te maken. Ik heb er dan ook al eens een hoop weggegeven. Erg leuk hoe jij deze hebt gebruikt op de kerstkaarten. Groetjes Marjolein

Nancy Soetaert zei

leuke kaartjes met de tapejes!
Groetjes
Nancy 52WTC

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een leuke kaartjes heb je gemaakt met washi tape.
groetjes Alma

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...