donderdag 11 augustus 2022

Donderdag kerstkaart

 Ja, ondanks de hitte geven niet op voor de 52 WTC. Ik probeer nu wat te kleuren onder de boom in de schaduw. De ene keer lukt het al beter dan de andere keer. Ik ben begonnen met een paar voorbeelden te maken voor de kinderen van de catechese die naar jaarlijkse gewoonte de bewoners van onze 2 rusthuizen bezoeken. 

Twee jaar kon dit niet met de Corona, hopelijk kunnen ze het dit jaar wel doen. Deze stempels mag ik van iemand gebruiken. Ik heb ze al ingekleurd zodanig dat deze kunnen voorgelegd worden aan de begeleiders.

Ik doe deze avond zeker mijn blogronde.

Groetjes, en hou het koel, Laurette




7 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Wat een leuk en mooi werkje om te doen, en dit kan prima onder een grote boom in de schaduw ..heerlijk.
Ze zijn schitterend ingekleurd deze leuke sneeuwpoppen.

Gezellig dat je vandaag weer een kerstkaart laat zien bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Marijke zei

Wat een leukerds deze stempels! Je hebt ze mooi ingekleurd en een mooi kaartje gemaakt! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC,groetjes Marijke.

marian zei

Wat een leuke stempels met de sneeuwpoppen, dat koelt lekker af. Leuke kaarten.
Groetjes van Marian.

Angelique zei

Twee mooie stempels, zeker de tweede vind ik erg leuk. Je hebt ze mooi ingekleurd, lekker in de schaduw. Mooi gebaar dat de kinderen naar de bewoners vd rusthuizen gaan.
lieve groetjes Angelique

Eri zei

Leuke kaarten met die grappige sneeuwpoppen!
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Aaah jouw leuke sneeuwpoppen brengen meteen verkoeling Laurette. Wat heb je ze mooi ingekleurd. Hele mooie kerstkaarten.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Margreet zei

Wat een enige sneeuwpoppen, Laurette. En wat zijn ze leuk gekleurd!
xxx Margreet

Donderdag - kerstkaart - week 13

 Deze week is het geen gestempelde kaart, ik ben aan de slag gegaan met naald en draad voor de  52 WTC , veel uitleg heeft dit kaartje niet ...