woensdag 27 april 2022

KKT - gebroken wit kraft

 Deze maand werd er door Henriët gekozen voor gebroken wit en kraft.

En hele mooie combinatie vind ikzelf. Ik kwam deze twee snijmallen tegen die ik eigenlijk nog niet veel gebruikt heb en dacht deze zijn perfect voor deze opdracht. Ook eigenlijk 2 vlugge kaarten, alleen bij het kleven moet we wat voorzichtig te werk gaan, maar met het fijne flesje is het ook wel gelukt. Ik ben benieuwd wat jullie deze maand gemaakt hebben.

Groetjes en tot morgen voor de wekelijkse kerstkaart, 

Laurette





13 opmerkingen:

Colien zei

Mooie fleurige kaarten in de KKT-kleurtjes!
grtz Colien

Marfien zei

Deze mallen zijn perfect voor deze kleurencombi, leuke kaarten Laurette

chantal zei

Ik vind ze heel mooi deze kaarten
Liefs Chantal

Gerrina zei

Allenei heel mooi, maar vooral die 2e vind ik zo mooi fijntjes! Groetjes, Gerrina

Diny zei

Wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt in de mooie KKT kleuren Laurette!
Groetjes Diny

Claudia's kaartjes zei

Wat heb jij een mooie kaart gemaakt, zeg. Echt tof!!!
Awesome card
Ik ben nu te vinden onder mijn nieuwe blognaam Claudia's kaartjes met een nieuw URL: https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
grtjs Claudia

https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

Jantine zei

Wat een schitterende bloemenkaarten, Laurette. Zo mooi in deze kleurencombinatie! Heel mooie stansen.
Groetjes
Jantine

alma.heijenk@gmail.com zei

dit is erg mooi en stijlvol
mooi deze combi van kraft en gebroken wit

martina's kaartjes zei

wat een leuke kaartjes heb je gemaakt ! mooi gedaan, goed gelukt
fijn dat je er deze maand weer bij bent !
grtjs, martina
leuk dat ik bij jou gewoon kan reageren ! =)

Margreet zei

Wat een mooie kaartjes en wat leuk dat we dezelfde mal hebben gebruikt. Vind de jouwe wel mooier afgewerkt met de pareltjes in de bloemenhartjes.
De onderste snijmal is heel fijntjes en daarom zo mooi.
xxx Margreet

Nancy zei

Hey Laurette,

Grappig, ik kom net van bij Margreet en zag dezelfde mal... Maar mooi zijn ze zeker, jouw kaarten. Voor fijne dingen gebruik ik altijd spuitlijm. Maar niet die van Action want die blijft niet plakken...

Liefs,
Nancy

Petra-loves-paper zei

Heel sjieke kaarten zijn het, groetjes Petra

Sarah zei

Ze zijn geweldig mooi en grappig dat je net na Margreet komt. Goed idee van jullie! Ik dacht dat ik gisteren al reageerde maar blijkbaar was dat enkel ik gedachten.
Fijn weekend alvast x

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...