woensdag 29 december 2021

KKT - okergeel en roestbruin

Deze warme kleurencombinatie werd door Sarah gekozen voor deze maand. Ik heb er 3 kaartjes mee gemaakt omdat ik de kleuren zo mooi vond en het lukte mij ook vrij goed. Het eerste kaartje heb ik een ijssster uitgesneden met de Scanncut en als sjabloon gebruikt. 

Voor de 3 kaarten gebruikte ik fossilized amber en rust hinge van distress.  Voor de 2de kaart  heb ik een stencil genomen van Tim Holtz en door de cuttlebug gedraaid, stencil op de kaart laten liggen en dan met de twee kleuren geblend.

Voor de 3de kaart, heb ik eerst de vlinder op de kaart gestempeld, nadien de stencil de op de kaart gelegd, door de cuttlebug gedraaid en ook met de 2 kleuren geblend. Nadien afgewerkt. 

Ik ben benieuwd wat jullie allemaal gemaakt hebben en kom zeker langs. 

Groetjes, laurette





19 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een prachtige kaarten, Laurette. Ze zijn stuk voor stuk even mooi!
xxx Margreet

Diny zei

Wat heb je leuke kaartjes gemaakt Laurette....prachtig!
Groetjes Diny

annie zei

Mooie kaarten in een leuke kleurencombi!
Groetjes, Annie

martina's kaartjes zei

Wauw, wat heb jij je lekker laten gaan ! Helemaal mooie kaartjes zijn het geworden, geslaagd hoor. Blij te lezen dat je genoten hebt van deze kleurencombo.
Blij dat je er (weer) bij bent deze laatste maand van 2021. Op naar nieuwe uitdagingen in 2022. Hopelijk vind je ook dan weer de weg naar het kleurenkaartenteam.
Fijne eindejaarsfeesten,
grtjs, Martina
x

Anita van Deur zei

Super mooie kaartjes Laurette!

Marfien zei

Het zijn weer drie toppertjes Laurette, mooi gemaakt, het idee met de embossing is gaaf!

Femminde zei

Wat een leuke kaarten Laurette!! En nog wel 3 met die in mijn ogen moeilijke kleurencombi.
Fijne jaarwisseling en tot 2022!!
Groeten van Femminde

karin zei

Schitterend die achtergrondjes en mooie stempeltjes op je kaartjes.
Fijne jaarwisseling.
Karin

Jantine zei

3 prachtige kaarten, Laurette en heel verschillend. Leuk!
Waarschijnlijk "zie" ik je morgen nog bij het kerstkaartenblog, dus ik hou de nieuwjaarswensen nog even voor me ;-)
Groetjes
Jantine

Marijke zei

Dat zijn heel mooie kaartjes allemaal! Ik vind die achtergrondjes allemaal goeds gelukt en de teksten erbij mooi gedaan! Top hoor! Een fijne jaarwisseling voor jullie en groetjes Marijke.

Creatiels zei

In het bijna voorbije jaar zag ik hier heel veel mooie en leuke kaartjes verschijnen. Ik nam niet altijd de tijd om te reageren. We zagen elkaar wel regelmatig op de hobby-avonden. Ook deze reeks KKT-kaartjes zijn knap geworden.
Fijn eindejaar en laat je creativiteit maar vloeien in het nieuwe jaar.
Groetjes
Els

!neke zei

Prachtige serie !!!!!
Groeten Ineke

Petra-loves-paper zei

Wauw wat een schitterende kaarten, zo mooi zoals je die achtergronden gemaakt hebt, top! Groetjes Petra

Sarah zei

Ik vind ze alle drie super! Mooi hoe je de kleuren op deze manier gebruikte. Fijne laatste dagen van 2021. 😉

Nancy Soetaert zei

dit zijn 3 prachtige kaarten, mooie achtergronden, je hebt ook toffe stempels gebruikt!
groetjes
Nancy

GerJanne zei

Prachtige kaarten heb je gemaakt. Mooie kleuren zijn het bij elkaar he?

Gerrina zei

Mooi hoe anders ze zijn en toch in hetzelfde kleurenpalet! Ben weg van de beetje klassieke dames-kaart! Groetjes, Gerrina

Nancy zei

Hey Laurette,

Mooie serie maakte je hier, fijn in deze kleurencombo...

Fijn eindejaar en een mooie start voor een gezond en creatief 2022!

Liefs,
Nancy

Nelleke zei

Heel laat, maar hier is dan toch een reactie op het KKT kaart.
Wat zie ik hier gave kaarten zeg, elke kaart heeft zijn eigen uitstraling. Wat een idee om inkt te gebruiken, om te onthouden voor de volgende KKT dag. groetjes, Nelleke

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...