donderdag 14 januari 2021

Donderdag kerstkaart

 Vele kaarsjes branden er deze week voor 52 WTC en voor ieder van ons.... Dat we vlug terug naar het normale leven kunnen terug gaan.

Deze stempel heb ik al heel lang in de kast liggen, ik had er een paar afdrukjes van gemaakt maar nog nooit eerder ingekleurd met aquarelpotloden. Ik denk dat de stempel van Marianne Design is. 

Maar nu manlief mijn hobbykamer aan het schilderen is, is dit misschien eens de gelegenheid om de tal van afdrukjes eens in te kleuren en later af te werken. Wordt vervolgd...

Alvast bedankt voor jullie bezoekje en jullie leuke berichtjes.

Ook een welkom voor mijn nieuwe volgster, de naam weet ik niet. Maar als deze persoon een berichtje nalaat zal ik wel kunnen achterhalen wie het is en hopelijk kunnen we mekaar inspireren.

Groetjes en tot later, Laurette





18 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Mooie stempel en heel mooi ingekleurd. Een bijzondere kleurencombinatie, mppo!

groetjes van Ank

Annemarie en Merit zei

Leuke kaart, met al die pastelkleurige kaarsen..
Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Sarah zei

Lichtjes, kaarsjes kunnen we deze periode heel hard gebruiken. Mooi!
Bedankt voor al je trouwe reacties steeds, ik lees ze graag! X

Diny zei

Wat een prachtige stempel Laurette .....je hebt er een hele leuke kaart mee gemaakt!
Groetjes Diny

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de kaarsenstempels mooie kleuren die zijn idd van md design
groetjes ellen

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart Laure. De kleuren zijn erg mooi. Wij hebben deze stempel ook nog liggen... Leuk idee. Groeten Trijntje

Eri zei

Oh, wat een mooie kaart, je hebt de kaarsen prachtig ingekleurd!
Groetjes, Eri

Rosina zei

Prachtig kaartje is dit Laurette, zo mooi deze stempel met die sfeervolle kaarsjes.. Ook prachtig ingekleurd...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Anita van Deur zei

Gaaf met al de kaarsen en heel mooi gestempeld Laurette.

Marijke zei

Mooi ingekleurd met deze zachte kleurtjes! En zeker een mooie stempel! een mooi kaartje geworden en gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

annie zei

Een mooie kaart Laurette! En heel mooi ingekleurd.
Groetjes, Annie

marian zei

Een prachtige kaart met de ingekleurde kaarsen.
Groetjes van Marian.

karin zei

Leuke stempel en mooi ingekleurd. Mooi kaartje!
Groetjes,
Karin

Jantine zei

Wat een mooie stempel met al die kaarsen, die kun je voor tal van gelegenheden gebruiken, Laurette! Mooie kerstkaart maakte je er mee.
Gezellig dat je meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel sfeervol deze kerstkaart vol brandende kaarsen Laurette. Mooie kleuren heb je gebruikt.
Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Margreet zei

Wat een mooie kaart met de kaarsen. Ik heb de stempel zelf ook ooit maar 1x gebruikt, maar als ik dit zie.....
xxx Margreet

Ilse zei

Heel mooie kaart met de kaarsen, heel sfeervol. Knap!
Groetjes,
Ilse

Nancy Soetaert zei

heel mooi al die roze kaarsjes samen! Mooi ingekleurd.
Groetjes
Nancy 52WTC

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...