donderdag 26 november 2020

Donderdag kerstkaart

Eerst en vooral een warme welkom voor mijn 2 nieuwe volgers. Ik hoop dat we van elkaar veel inspiratie op doen en leuke werkjes gaan zien.

 En blogger heeft weet niet wat gedaan met mijn blog, maar al mijn volgers waren weg.... zo maar ineens... Gisteren heb ik zeker 2 uur aan het werken geweest om dit weer goed te krijgen maar ben gestopt.... Dus vandaag of dit weekend een tweede poging om jullie er veel allemaal in te zetten,  hetgeen mij gelukt is om opnieuw te beginnen maar nog niet op de juiste plaats. Dus wordt vervolgd ...

Deze week laat ik jullie voor de 52 WTC een  paar kaartjes zien die ik aan het maken ben met designpapier, voor de patiënten van onze schoondochter (zij is kiné), ieder jaar maak ik jaar een serie kaartjes en daar zijn haar patiënten altijd heel blij mee. 

Alvast bedankt voor jullie bezoekjes en leuke berichtjes.

Groetjes, Laurette








8 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaartjes, o wat erg voor je, zelf heb ik dit ook gehad je bent er uren mee bezig. Succes

Ilse zei

Heel mooie kaartjes heb je gemaakt, ik hoop dat je de problemen met je volges sel kan opslossen.
Groetjes,
Ilse

Trijntje zei

Leuke kaarten Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke serie kerstkaarten Laurette en wat vervelend van je volgers, ik zou me geen raad weten.
Lieve groetjes Miranda

Angelique zei

Drie hele leuke kerstkaarten al voor je schoondochter. Wat erg dat Blogger zulke rare dingen doet, ik hoop dat je het gauw in orde hebt. Wat zijn je kaarten voor het KKT mooi geworden, was zo'n lastige combinatie.
lieve groetjes Angelique

martina's kaartjes zei

wat heb jij je lekker laten gaan ! wel 3 creaties vandaag, mooi en leuke resultaten,
grtjs, martina DT 52 WTC

Jantine zei

Wat een gedoe toch iedere keer met blogger... jammer dat je er zoveel tijd mee kwijt bent, en frustratie.
Je kerstkaartjes zijn prachitg, Laurette!
Fijn dat je meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

annie zei

Alle drie heel geslaagd! Top!
Groetjes, Annie

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...