donderdag 19 maart 2020

Donderdag kerstkaart

Ja, we zijn er weer ! Ik moet eerlijk zeggen met dit mooie weer, had ik niet zo veel zin  in een kerstkaartje, dus laat ik een kaartje zien voor de 52WTC, dat ik een tijdje geleden heb gemaakt met de kleinkinderen van een vriendin die iedere vakantie met mij een namiddagje knutselen. 
Zij doen ieder jaar mee met de school voor de warmste week, en dan maken wij telkens kerstkaartjes.  Deze hebben wij die namiddag gemaakt in verschillende kleurtjes.
Laat gerust een boodschap achter, het doet altijd veel plezier en nu zeker daar ons sociale leven als een pudding in mekaar gezakt is.
Groetjes en hou het gezond,
Laurette


12 opmerkingen:

Diny zei

Ach....wat een schattig kaartje Laurette!
Groetjes Diny

Jantine zei

Leuke kerstkaart, Laurette. En mooi initiatief voor de Warmste Week.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Enny zei

Oh, Laurette, wat een super-schattig kaartje, heel mooi ! Ja, het zijn moeilijke tijden nu, heb ook geen inspiratie... Groetjes en het beste ! Enny

Annemarie en Merit zei

schattig kaartje met dit lieve stel erop.
Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Anita van Deur zei

Wat een lief kerstkaartje heb je gemaakt!
Groetjes, Anita

Margreet zei

Wat een leuk en lief stelletje op je mooie kaart!
xxx Margreet

Marijke zei

Het is een super leuk kaartje en er hoeft niet veel op te staan om een leuk kaartje te hebben! Fijn dat je meedoet met 52WTC. We kunnen wel heerlijk op blogland rond gaan zonder besmet te worden, dat scheelt weer toch? Groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een schattige winterse konijntjes op je leuke kerstkaart Laurette. Die vrolijk gekleurde strook aan de onderkant geeft er net wat extra's aan vind ik.
Leuk je weer te zien bij 52 weeks to Christmas.
Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

Creaellenknutselsite zei

oooh wat een leuk kaartje met de schattige konijntjes
groetjes ellen

Nancy Soetaert zei

wat een leuk kerstkaartje Laurette!
Nancy 52WTC

Rosina zei

Een super gaaf kerstkaartje Laurette...zo leuk die konijntjes in hun winterse outfit...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Gerrina zei

Een schattige kerstkaart! Groetjes, Gerrina

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...