donderdag 23 januari 2020

Donderdag kerstkaart

Deze week ben ik eens door de restjes van kerst  gegaan en vond natuurlijk nog allerlei, ik had ook nog een paar doorgedraaide kaarten van embossingfolders en ging hiermee aan de slag. De achtergrond een kleurtje geven met distress, een passend kleurtje voor de kerstboom, tekstje erop en dit is mijn bijdrage voor deze week voor de 52WTC
Laat gerust weten wat jullie van deze snelle kaart vinden.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes, 
Laurette


13 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

wat schitterend is dit kaartje geworden, mooie kleuren heb je gebruikt.
Gezellig dat je meedoet met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Eri zei

De embossing achtergrond komt prachtig uit in deze mooie kleuren samen met de kerstboom.
Groetjes, Eri

Marijke zei

Wat een mooie embossing mal is dit! Leuk gecombineerd met deze kleuren! Erg mooi gedaan en fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hele mooie kleuren voor je leuke achtergrond heb je gebruikt Laurette. Gave kerstkaart.
Leuk dat je meedoet bij 52 weeks to Christmas.
Lieve groetjes Miranda (dt-52WTC)

Jantine zei

Wat een gaaf achtergrondje, Laurette! Hele mooie kleuren!
Leuke kerstkaart!
Gezellig dat je weer meedoet deze week bij 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Diny zei

Heel leuk kaartje Laurette....gave kleurtjes heb je gebruikt!
Groetjes Diny

Caroline Cards zei

Leuke kaart en mooie kleurencombinatie!
groetjes, Caroline

Nancy Soetaert zei

wat een prachtige embossingfolder en heel mooi bewerkt in deze kleurtjes!
Fijne avond
Nancy 52WTC

Wies zei

Prachtig geëmboste achtergrond. Mooie kleuren heb je gebruikt. Een mooi geheel!

Rosina zei

Heel mooi je kerstkaartje voor deze donderdag Laurette....met een prachtige embossing achtergrond...KNAP gedaan weer!!!

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje ik vind de achtergrond zo mooi
groetjes ellen

Anita van Deur zei

O, hij is weer mooi, ik moet toch eens gaan kijken tussen mijn embossing folder of ik deze ook heb. Prachtig geworden Laurette.
groetjes, anita

Angelique zei

Hele mooie kaart, door de distress inkt komt de embossing prachtig naar voren, een goed idee.
lieve groetjes Angelique

Donderdag - kerstkaart - week 13

 Deze week is het geen gestempelde kaart, ik ben aan de slag gegaan met naald en draad voor de  52 WTC , veel uitleg heeft dit kaartje niet ...