woensdag 25 december 2019

KKT Lichtroze en zwart

Voor iedereen een fijne kerst !
Ook al is het kerstdag, we mogen onze KKT van Martina niet vergeten.
Een mooie kleurencombinatie deze maand waar men alle kanten mee uit kan.
Ik heb 3 verschillende  kaarten gemaakt en laat ze jullie met veel plezier zien. De eerste kaart is met roze gestempeld en daarop restjes papier gescheurd.
Voor de tweede kaart heb ik een achtergrond gebruikt (uit de restjesdoos), gestempeld met het kontje van de selder en daarop distress gezet.
En voor de derde kaart gebruikte ik ook een restje designpapier en op de achtergrond gestempeld met distress en een oud stempeltje van Hero arts gebruikt.
Alvast bedankt voor jullie bezoekje en laat gerust een berichtje achter. 
Tot morgen voor de 52 WTC, we starten een nieuwe challenge. 
Laurette


















18 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een variatie in de gevraagde kleuren. Heel mooi gedaan.
Fijne kerstdagen!
xxx Margreet

chantal zei

Fijne kerstdag.

Wat een mooie kaarten. Die met de cirkels vind ik supertof
Liefs Chantal

karin zei

Leuke kaartjes in de KKT kleuren.
Fijne feestdagen!
Karin

gerrie zei


Mooie kaarten in rose en zwart, maar die middelste vind ik een uitblinker, erg gaaf!!!!!! Prachtig gedaan.
Fijne feestdagen, lieve groetjes, Gerrie.

Marfien zei

vrolijke kaartjes heb je gemaakt in deze kleuren, de ronde stempeltjes heb ik ook, wist niet dat ze van Hero Art's waren

martina's kaartjes zei

wow, wat ben jij lekker los gegaan met deze kleurtjes ! leuk allemaal, mooie resultaten zijn het geworden !
fijn dat je op deze feestdag meedoet met het kkt ! Toch wel een beetje bijzonder,
wens je nog fijne feesten,
bedankt voor je deelname,
grtjs,martina

Anita van Deur zei

Super leuke kaarten Laurette fijne dagen gewenst.
Liefs Anita

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Leuke kaarten en zo komen de restjes mooi van pas. Fijne dagen!

Jantine zei

Prachtige kaartjes, Laurette. Je had goeie inspiratie!
Fijne kerstdagen voor jou en de jouwen!
Groetjes.
Jantine

Ans S. zei

Drie prachtige kaarten in de kleuren van het KKT.

Groetjes Ans

Creatiels zei

Het is gisteren niet meer gelukt om een kijkje te nemen op je blog. Wat een leuke reeks is het geworden. Laat ze aar lachen met onze restjes doos, ze komt toch regelmatig van pas.
Bedankt voor je reactie op mijn Blog. Geniet nog van de feestdagen en tot op de hobby.
Groetjes
Els

Petra-loves-paper zei

Wie wat bewaart heeft wat, wat een diverse kaarten in de KKT kleuren maakte je, heel leuk! Groetjes Petra

Marijke zei

Wat een leuke kaartjes en allemaal zo verschillend! Super leuk gedaan! Fijne dagen en een goede jaarwisseling! Groetjes Marijke.

Nancy zei

Hey Laurette,

Wat zat ik met mijn dagen in de war.. KKT gisteren helemaal vergeten en vandaag goedgemaakt... Vandaag zit ik hier nog kerstkaarten te schrijven, moest ook nog gebeuren...

Jouw setje kaarten zijn helemaal geslaagd!

Liefs,
Nancy

GerJanne zei

Sjonge, drie kaarten nog wel! Wat knap zeg! En allemaal zo verschillend! Maar stuk voor stuk erg leuk!

!neke zei

Drie toppers !
Groeten Ineke

Nelleke zei

Wat een mooie kaarten heb je gemaakt zeg. Alles heel verschillend. De 2e kaart vind ik het mooiste. Ook zag ik jouw kerstkaart van vandaag en ik moest eigenlijk wel heel erg lachen om die ezels. Schitterend vind ik ze. Ik vind ezels ook wel geweldig en zou ze ook wel willen hebben. Groetje,s Nelleke

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie creaties heb je gemaakt voor het KKT. Groetjes, Ingrid.

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...