donderdag 21 november 2019

Kerstkaart week 47

Week per week komen dichter bij de kerst, dus is het kerstkaarten geblazen. Nog een blogronde doen,  eens pinteresten... en verder doen. Want volgende week heb ik samen met een vriendin een kerstmarktje met de vereniging. Dus is het alsmaar kerstkaartjes maken.
Deze week hadden we met onze stempelgroep een uitdaging met de kleuren bruin en blauw.
 Ik ben nog eens aan de slag gedaan met o.a. de stempels van Art Speciale van vorig jaar en dit is het geworden voor deze week voor 52 WTC
Laat gerust een berichtje achter na jullie bezoekje, ik lees ze met veel plezier.
Groetjes, Laurette

.




12 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaarten, de eerste met ballerina vind ik top.

Groetjes Anita

Laurespage zei

Dank je. Ik had ze vorige jaar bijna niet gebruikt, dus het was weer eens de moment hè
Groetjes en bedankt voor je berichtje.
Laurette

marian zei

Prachtige kaarten en super deze kleurcombi.
Groetjes van Marian.

Eri zei

Wat een leuke serie kaarte heb je gemaakt. Veel succes op de kerstmarkt.
Groetjes, Eri

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtige kerstkaartjes in deze mooie warme kleuren! Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to christmas!

Groetjes, Merit en Annemarie
DT52WTC

Anneke zei

Je bent goed op dreef, ik zie hier heel veel mooie kerstkaarten! Succes met de kerstmarkt!

!neke zei

Prachtige serie !
Groeten Ineke
DT 52WTC

Creatiels zei

Knappe combinatie kleuren die resulteren in knappe kaartjes. Succes met het marktje. Bedankt voor je reactie op mijn Blog en tot de 25ste.
Groetjes Els

martina's kaartjes zei

jij hebt je lekker laten gaan zo ! helemaal mooi zijn je kaartje geworden, geslaagd hoor
grtjs,martina DT 52 WTC

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke serie heb je gemaakt...Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

Jantine zei

Wat prachtig deze kaarten, Laurette, ik vind die kleurencombinatie heel erg mooi.
En leuk zo'n kerstmarkt, veel plezier alvast.
Groetjes,
Jantine

Gerrina zei

Ik blijf de kleurencombinatie blauw-bruin mooi vinden... Mooie kaarten zijn dit geworden! (moet de kerst-Art specially stempels ook maar eens te voorschijn helen voor de laatste die ik nog moet...) Groetjes, Gerrina

Donderdag - kerstkaart week 18

 Ik was helemaal vergeten dat ik nog mijn kerstkaart voor de  52 WTC  moest maken, dus even vlug naar mijn hobbykamer en een supersnelle kaa...