donderdag 25 juli 2019

Donderdag kerstkaart ..Christmas in July...

Buitentemperatuur momenteel in Berlare (in de schaduw - tegen het huis) 40°C en binnen zit er iemand een kerstkaartje te maken.
Een geluk dat mijn man op mijn hobbykamer een goede ventilator gezet heeft, want anders zou er buiten mijn kerstkaartje van mij niet veel meer over gebleven zijn.
Ik het rond gestempeld en ingekleurd met tombowstiften.
 Dit is het geworden voor deze week en ik probeer nog een cas-kaartje te maken (als ik niet smelt..) voor de 52 WTC  en die plaats ik morgen.
 Laat gerust weten wat jullie ervan vinden en hou het koel !
Groetjes, Laurette 







10 opmerkingen:

Jantine zei

Het is een prachtig kaartje, Laurette, knap gedaan met deze temperaturen. Fijn dat je een goeie ventilator hebt, maar waait niet alles weg dan?
Ik vind het leuk gestempeld en mooi gekleurd!
Groetjes en hopelijk smelt je niet ;-)
Jantine

Annemarie en Merit zei

Knap dat je met deze temperaturen nog een kerstkaartje hebt gemaakt, hij is prachtig geworden. Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to christmas!

Groetjes, Merit en Annemarie
DT52WTC

Eri zei

Het is je toch maar gelukt om in het rond te stempelen met deze hitte! Het is een leuke kaart geworden!
Groetjes, Eri

Wies zei

in de meeste gevallen was het vandaag binnenshuis beter uit te houden dan buiten. Je kaartje is ondanks de hoge temperatuur mooi geworden. Leuk met die gestempelde hulst rondom de kaart.

Enny zei

Je kaart is prachtig Laurette, heel mooi gestempeld en gekleurd ! Ja, ik smelt ook weg, in de tuin was het vanmiddag (in de zon) 56 graden !!!! Als je buitenkomt, stap je precies in een oven ! Hopelijk de komende dagen wat frisser, en misschien regen voor de tuin. Groetjes, Enny

!neke zei

Wat een mooi resultaat !
Prachtige kaart !
Groeten Ineke
DT 52 WTC

Nancy Soetaert zei

heel mooie kerstkaart !
een kerstkaart met gesmolten sneeuw zal zeker heel CAS zijn... ;-)
groetjes
Nancy DT52WTC

Gerrina zei

Een hele mooie kaart! Maar veels te warm hiervoor... Groetjes, Gerrina

Margo zei

Mooie kerstkaart
Groetjes
Margo

Tante Kaat zei

Super leuke kaart!
grtjs, Katrin

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...