donderdag 9 augustus 2018

Donderdag kerstkaart - week 32



Het is al weer donderdag, dan komt de kerstkaart er aan.
Met het warme weer van voorbije dagen heb ik buiten in de schaduw zitten kleuren.  En in de doos met de afdrukjes kwam ik deze leukerd tegen en die heb ik er dan ook maar uit gehaald en een kleurtje gegeven.
Het is een eenvoudig kaartje voor de 52 weeks to Christmas, maar laat gerust weten wat jullie er van vinden en alvast bedankt voor jullie bezoekje en jullie berichtjes, deze doen altijd plezier.
 Eerstdaags laat ik nog wat kaarten voorbij komen die ik afgewerkt heb.
Groetjes en fijn weekend,
Laurette



7 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Wat een lieverd deze sneeuwpop.
Leuk kerstkaartje.Gezellig dat je weer meedoet deze week.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

marian zei

Een erg lief kerstkaartje.
Groetjes van Marian.

!neke zei

Ik vind hem super gaaf !!!!
groeten Ineke

DT 52 WTC

Nancy Soetaert zei

toffe sneeuwpop, mooi kaartje Laurette!
groetjes
Nancy DT WTC

Nelleke zei

Leuke , lieve en gezellige kaart. Heerlijk om zo buiten te zijn, lekker kleuren in de schaduw. Groetjes, Nelleke

Jantine zei

Hartstikke leuk, Laurette! Heel vrolijk sneeuwpopje.
Groetjes
Jantine

martina's kaartjes zei

wat een lieverd ! mooi kaartje
fijn dat je er deze week weer bij bent,
grtjs, martina DT 52 WTC
x

Donderdag - kerstkaart - week 13

 Deze week is het geen gestempelde kaart, ik ben aan de slag gegaan met naald en draad voor de  52 WTC , veel uitleg heeft dit kaartje niet ...