maandag 30 juli 2018

Te laat voor het KKT - grasgroen en oranje

Ja dames ik weet het ik ben veeeel te laat voor mijn kaartje van het KKT en de donderdag kaart.
Maar ik kon er echt niets aan doen, de laptop liet het af weten en was weg voor reparatie, maar oef alles is weer in orde en via de iPad lukte het mij niet om de foto van de kaart in mijn blog te  plaatsen, maar beter laat dan nooit. Ik heb gewerkt met vlindertjes, daar is het zomer voor hé, en een stempel van magenta. Laat maar weten wat jullie ervan vinden en verder nog een fijne en warme week en frutsel of kutsel maar een beetje in de schaduw. Tot donderdag.
Groetjes, Laurette.




4 opmerkingen:

Marfien zei

Dat was dus dikke pech, leuk dat je ons toch nog even je kaart laat zien
Mooie achtergrond heb je gestempeld, passen de vrolijke vlinders goed bij.
(Heb al een vlinder gestanst voor de volgende KKT)

Enny zei

Het is een prachtige kaart Laurette, heel zomers ! Groetjes, Enny

martina's kaartjes zei

hey, laurette,
op de valreep toch nog een kaartje op je blog kunnen toveren ! tja, technologie, altijd leuk, zolang het werkt =)
Blij dat je alsnog een kaartje hebt gepubliceerd, jammer genoeg zal je wel wat minder reacties krijgen natuurlijk dan op de dag zelf...
Het is een leuk, zomers kaartje geworden, geslaagd hoor
fijn dat je er deze maand weer bij was én dat je er volgende keer ook weer bij zult zijn,
grtjs,martina
x

Gerrina zei

Blij dat de laptop weer in orde is! Vind je vlinderkaart heerlijk zomers! Groetjes, Gerrina

Donderdag - kerstkaart - week 13

 Deze week is het geen gestempelde kaart, ik ben aan de slag gegaan met naald en draad voor de  52 WTC , veel uitleg heeft dit kaartje niet ...