woensdag 26 mei 2021

KKT - Neongroen en paars

 Deze maand was de kleurencombinatie : Neongroen en paars. Ik koos voor een geborduurde kaart, het Neongroen had ik eigenlijk bijna nog niet gebruikt. Dus, dit was de gelegenheid, en eigenlijk ben ik nog best tevreden met het resultaat. De tweede kaart heb ik gemaakt als voorbeeld kaart bij de oma’tjes. De achtergrond met tessa op een bolletje geplooid en gestempeld met oxide. De oma’s hebben enkel de achtergronden gestempeld en wij van het crea-team hebben ze achter de schermen verder afgewerkt.

Ben al benieuwd wat jullie weer allemaal getoverd hebben. 

Alvast bedankt voor jullie bezoekjes en leuke berichtjes. 

Tot blogs, Laurette



 





27 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Beide kaarten zijn super Laurette.

Petra-loves-paper zei

Wat ziet je borduurwerk er mooi uit, de kleuren schitteren gewoon op je papier. Leuk idee voor de omaatjes, dit is ook al zo'n leuk kaartje geworden, groetjes Petra

Femminde zei

Wat een leuke kaarten zijn het geworden!! Gezellig zo'n co-productie.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Diny zei

Twee hele leuke kaartjes Laurette....en wat mooi gedaan met het borduurwerk!
Groetjes Diny

Margreet zei

Wat heb je mooi geborduurd op je kaartje. Heel origineel.
Ook het omakaartje is heel tof gemaakt!
xxx Margreet

chantal zei

Jeetje wat een werk dat borduren. Geeft wel een cool effect aan je kaart. Mooi
Liefs Chantal

Marfien zei

prachtig werk, heel mooi geborduurd. Mooie tekst ook.
de 2e heb je lief afgemaakt, mooi achtergrondje

Jantine zei

Twee heel mooie kaartjes, Laurette. Wat een tof borduurpatroon en dat doet het prima in deze kleuren!
Groetjes
Jantine

Wilma zei

Je mag echt wel tevreden zijn met het MOOIE borduurkaartje.
Het tweede kaartje voor de oma'tjes vind ik echt heel GAAF.
Liefs Wilma ☺☺☺

karin zei

Prachtig dat borduurwerk in de KKT kleuren. Ook het ander kaartje is mooi.
Groetjes,
Karin

marijke zei

Twee mooie kaartjes. Heel knap gedaan de geborduurde kaart en de andere met de mooie achtergrond ook heel mooi gedaan. En wat zijn de boekenleggers leuk geworden. Kan me voorstellen dat de oma’s zich hebben vermaakt! Groetjes Marijke

Nancy Soetaert zei

heel mooie kaarten voor het KKT, wel heel verschillend van stijl...
Die bloem van je 2de kaart heb ik ook, vind het zo'n mooie!
Groetjes
Nancy

GerJanneke zei

Hoi Laurette,
wat een mooie kaarten. Ik vind die eerste toch wel heel gaaf! EN ook de tweede is weer schitterend.

Eri zei

Je kaarten zijn allebei heel mooi en verschillend geworden. Heel tof dat je samen met andere dames de Oma's lekker bezig houd, en hun een fijne middag bezorgd!
Groetjes, Eri

Margo zei

Wat een toffe kaarten en zo verschillend !
Groetjes
Margo

Colien zei

Twee mooie kaarten in de gevraagde KKT-kleurtjes! Heel verschillend, maar beiden erg geslaagd.
grtz Colien

Nelleke zei

Leuk zeg! Wat kun je nog veel met deze kleuren doen. Prachtig resultaat. Groetjes Nelleke

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Twee hele leuke en verschillende kaartjes voor het KleurenKaartenTeam, mooi gedaan!

martina's kaartjes zei

wel, dat heb je weer erg mooi verwerkt in deze opgegeven kleurtjes, geslaagde kaartjes zijn het zo geworden
blij met je deelname deze maand,
grtjs,martina

Creatiels zei

Knap borduurwerk op je 1ste kaart. De achtergrond van het 2de is mooi gedaan door de omaatjes en het afgewerkte resultaat mag er ook zijn. En die bloem herken ik.
Bedankt voor je reactie op mijn blog en nog een fijne avond.
Groetjes Els

Angelique zei

Wat een prachtig borduurwerk maakte je voor het KKT en ook je andere kaart met de grote bloem is mooi geworden. Wat ben je lekker bezig geweest met de bewoners en leuk dat ze allemaal een boekenlegger mee kregen.
lieve groetjes Angelique

Nancy zei

Hey Laurette,

Gisterenavond had ik plots een ziek kleinkindje in huis, dus moest ik mijn blogrondje stoppen... Dan maar vroeg aan begonnen vanmorgen...

Mooie kaarten, zo verschillend en beide helemaal geslaagd voor het KKT!

Liefs,
Nancy

Nynke zei

Dank je wel voor je lieve reactie op mijn blog! Je kaarten zijn tof geworden en je borduurwerk is prachtig!
Groetnis Nynke

Enny zei

Wauw, prachtige kaarten, die geborduurde kaart is fantastisch ! Groetjes, Enny

Kaartenkraam zei

Ik ben helemaal weg van je borduurkaart wat is die prachtig!

groetjes van Ank

Sarah zei

Dat borduurwerk is zo mooi! Ook kaart twee is heel tof met de lieve tekst.
Fijn weekend! X

Linda zei

Hoi hoi,
Ik ben een beetje laat maar hier ben ik dan!
Wat een bijzonder leuke kaartjes heb je gemaakt met de KKT kleuren.
Hartelijke groet, Linda

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...