donderdag 20 mei 2021

Donderdag - kerstkaart !

 Iedere week vliegt en vliegt voorbij. We zijn al mei maar het is koud en nat, en door de Corona verlangt iedereen nu nog meer naar de zon. Als de zon schijnt, heeft iedereen een goed humeur en veel meer energie. Maar het is wat het is en we moeten het ermee doen. Maar daar we meer moeten binnen zitten hebben dan ook wat meer tijd voor onze hobby en dat is dan weer het positieve kantje. 

Dus ik was op tijd voor de kerstkaart van deze week voor de 52 WTC. Ik heb met een embossingfolder de achtergrond gemaakt en daarop Distress, mowed lawn gebruikt. De tekst, wat rode sterren en gouden draadje en heel fijne klevertjes en zo had ik weer een kaartje voor deze week.

Ben benieuwd wat jullie allemaal gemaakt hebben. En doe deze avond zeker mijn blogronde, want deze namiddag gaan mijn vriendin en ik coronaproof  knutselen met de bewoners  van de assistentiewoningen. Ook al heeft iedereen (en wij ook), zijn 2 prikken al gekregen, we blijven voorzichtig.

We gaan samen achtergronden stempelen met papieren kleefband en oxide, deze achtergronden gaan we gebruiken om voor alle bewoners een verjaardagskaartje te maken, die wij met het crea-team gaan afwerken, want het moet nog een beetje een verrassing zijn. Maar we maken ze wel allemaal een boekenlegger morgen, dan hebben ze iets om mee te nemen. Ik laat ze morgen of zo wel eens op mijn blog zien. 

Groetjes, Laurette




13 opmerkingen:

Diny zei

Wat een leuke kaart Laurette!
Mooie embossingfolder heb je gebruikt!
Groetjes Diny

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje mooie embossingfolder is dat en wat een leuke details
veel knutselplezier vanmiddag
groetjes ellen

Eri zei

Mooie kaart met de gekleurde en ge-emboste achtergrond. de rode sterren springen er echt uit! Veel crea plezier vanmiddag!
Groetjes, Eri

Wilma zei

Zo te lezen is dit een MOOI corona-proof kerstkaartje Laurette.
Wat het weer en de regels betreft.....we bekijken het maar van de positieve kant.
Liefs Wilma ☺☺☺

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje Laurette, een mooie embossing achtergrond en met die gouden accentjes geeft een sprankelende uitstraling..
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Marijke zei

Een mooi kaartje met de embossing sterren! En wat lijkt me dat leuk met de bewoners heerlijk te knutselen. Veel succes. Bedankt voor je bijdrage aan 52 WTC. groetjes Marijke.

Antjes kaartcreaties zei

Mooi kaartje met de embossing achtergrond. met sterren.
Wat leuk dat je met de bewoners gaat knutselen.
Daar zullen ze erg blij mee zijn.
Succes morgen.
Groetjes Antje

marian zei

Hel erg mooi je kaart met de sneeuwsterren. En veel plezier gewenst met de knutselgroep.
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat klinkt heel gezellig Laurette. Je kerstkaart voor deze week vormt ook weer een mooi feestelijk plaatje. Mooie embossingfolder heb je gebruikt.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Marjolein zei

Hopelijk hebt je een leuke middag gehad! Je kerstkaart is hartstikke leuk geworden. Mooie embossingfolder. Groetjes Marjolein

Kaartenkraam zei

Wat een verrassende kleurencombinatie! Mooie kaart!

groetjes van Ank

Jantine zei

Mooie kaart met de embossing, Laurette! Heel leuke sneeuwvlokken. En ik las hierboven al over het knutselen met de omaatjes, wat een leuke resultaten!
Gisteren had ik een erg lange werkdag, daarna was ik te moe om nog een blogronde te doen.
Maar vandaag is je kaartje nog net zo mooi! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Nancy Soetaert zei

mooie kerstkaart, tof die embossing en alle sneeuwvlokjes!
Fijn weekend
Nancy 52WTC

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...