vrijdag 21 mei 2021

Knutselen met de oma’tjes

 Wat heeft iedereen gisterennamiddag genoten. Onze oma’tjes wisten van geen  ophouden. De achtergrondjes die ze gemaakt hebben worden nu verder afgewerkt voor de verjaardagskaartjes. Maar ondertussen dat ze volop aan het stempelen waren hebben de andere vriendinnen van het crea-team gezorgd voor een verrassing en gingen onze creatieve dames allemaal met 2 boekenleggers naar huis waar ze heel blij mee waren. Dit waren de resultaten, 

Groetjes, Laurette




5 opmerkingen:

Eri zei

Wat leuk dat jullie de Oma'tjes zo'n gezellige middag hebben bezorgd! Ik kan het me helemaal voorstellen, ik wed dat de meesten nog nooit zoiets gedaan hebben. Ze hebben ze prachtige achtergrondjes gemaakt, en jullie hebben er leuke boekenleggers van gemaakt!
Groetjes, Eri

Nancy Soetaert zei

dat zal een reuzegezellige toffe creatieve namiddag geweest zijn!
mooie boekenleggers!
Nancy

Enny zei

Prachtige boekenleggers Laurette ! En wat zullen de dames genoten hebben ! Groetjes, Enny

marja kenter zei

Het ziet er erg leuk uit. Groetjes

Sarah zei

Wauw ! Geweldig! Ik zie al die oma's al zo voor me. Heel toffe activiteit x

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...