donderdag 30 april 2020

Donderdag kerstkaart

Ik kan maar niet genoeg krijgen van de cirkels, en wou ook de nieuwe tekststempels van Ludiec gebruiken die ik al een tijdje heb. Ik vind het zo een leuke techniek met iedere keer andere CAS-kaarten, helemaal mijn ding. Daarom deze kaarten voor de 52 WTC
Bedankt voor de leuke berichtjes gisteren op mijn blauw/oranje kaart. Ik heb ook veel mooie ideetjes gezien, we weten weer wat te doen. Groetjes en tot op de blog.
Laurette




Ik.was gisteren zelfs nog een kaartje vergeten op mijn blog te zetten, nog eentje met de blauw/oranje kleuren.
Deze achtergrond het ik gemaakt met te gekke krijtjes en op een embossingfolder gelegd en hiervoor heb ik tamelijk dik printpapier gebruikt. 
Dit wou ik nog even tonen.
Groetjes, laurette






19 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Super super de kerstkaartjes echt heel mooi met de stempels, Je andere kaart vind ik ook heel leuk gedaan. Groetjes Anita

Annemarie en Merit zei

wat een leuke kaartjes laat je ons weer zien.
Bedankt voor je deelname aan 52WTC.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Creatiels zei

Leuk toch hoe bollen telkens andere resultaten geven. Heel CAS en veel mogelijk met deze techniek. Knappe kaartjes zijn je resultaat.
Groetjes en hou jullie gezond
Els

Jantine zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Jantine zei

Mooie kaarten weer Laurette! Mooie teksten zijn het inderdaad en die cirkels geven zo'n mooi effect.
Je nagekomen blauw/oranje kaartje is ook tof.
Gezellig dat je weer meedoet bij 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Enny zei

Prachtige kerstkaarten met die cirkels en mooie teksten ! Ook je blauw-oranje kaart is super ! Groetjes, Enny

Diny zei

Wow.....wat heb je prachtige kaartjes gemaakt Laurette....heel tof gedaan!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtige kaarten Laurette, leuk toch als je zo enthousiast wordt/bent van een bepaalde techniek.
Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
lieve groetjes Miranda (dt-52 WTC)

Margreet zei

De kerstversies met de bollen zijn ook gaaf, net als je kaartje van gisteren.
xxx Margreet

Trijntje zei

Het zijn leuke kaarten geworden,et de mooie achtergronden. Groeten Trijntje

marian zei

Mooie kaarten en mooie kleuren gebruikt voor je cirkels.
Groetjes van Marian.

Marijke zei

Mooie kaartjes allemaal en wat een mooie teksten! Die zijn al genoeg op een kaart! Super leuk hoor en bedankt voor je bijdrage aan 52 WTC, groetjes Marijke.

Wies zei

Mooie kaarten met cirkels. Toch weer heel anders dan die van de vorige week. De cirkels komen bij deze kaarten wel weer mooier uit. Ook je oranje /blauwe kaart met bloem vind ik een mooie. Leuk gedaan met die achtergrond.
Groetjes, Wies

!neke zei

Ze zijn heel mooi !
Leuke kleuren heb je gecombineerd!
Groeten Ineke
DT 52WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes mooie kleurtjes heb je gebruikt ik vind het ook leuk dat spelen met de cirkels en andere vormen
groetjes ellen

Sarah zei

Mooi!x

Christine zei

Mooie kaartjes Laurette. grtjs, en hou het veilig en gezond.

Anneke zei

Heel mooi! Zo'n cirkelkaartje staat hier ook nog op de planning.

Ina ( Frysk Famke ) zei

Wauw,

Wat ontzettend mooi!

Groet Ina

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...