zaterdag 4 april 2020

Lentefris !

Het zonnetje is reeds van de partij en het beloofd een mooi weekend te worden !
We gaan met zijn allen genieten, ook al is het in onze tuin, daar kan het ook gezellig zijn. 
Daarom vandaag een kaartje met lentekleurtjes, ik maakte dit een paar weken geleden voor onze uitdaging van Creatief met stempels en daar werd gevraagd om een kaartje te maken met lentekleuren.
Laat gerust een berichtje achter ik lees ze met veel plezier. Geniet van het zonnetje en hou het gezond.
Groetjes, Laurette


7 opmerkingen:

Enny zei

Een heel mooie en vrolijke kaart Laurette, past prima bij het zonnige weer ! Geniet van het weekend ! Enny

Trijntje zei

Wat een mooie kaart. Groeten Trijntje

Anita van Deur zei

Wow super mooi kaartje Laurette, geniet van de zon.
Groetjes, Anita

Creatiels zei

Wat een leuke kaart, helemaal lente.
Geniet van de tuin
Groetjes en hou jullie gezond
Els

Anoniem zei

Leuk kaartje Laurette,
hou je goed.

Gerrina zei

Hele mooie kleuren en ik ben weg van hoe je de cirkels hebt gebruikt! Groetjes, Gerrina

Gerrina zei

Mooie kleuren en mooi die achtergrond! Groetjes, Gerrina

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...