donderdag 2 april 2020

Donderdag kerstkaart


Eerst en vooral wil in mijn nieuwe volgster Karin, welkom heten en hoop dat we mekaar nieuwe ideetjes kunnen geven. 
En wat vliegt de tijd, het is alweer donderdag.
Dus... onze wekelijkse kerstkaart voor 52WTC
Deze week heb ik een kaartje gemaakt met een stempel die ik van een vriendin gekregen heb. 
Het is een stempel die uit verschillende delen bestaat en over mekaar moet gestempeld worden.
Het is een CAS kaartje en met de tekst erop, vind ik dat de kaart niet meer nodig heeft.
Laat maar weten wat jullie ervan vinden, ik lees de berichtjes met veel plezier..
Groetjes,  Laurette




13 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Wat een schitterende kaart is dit.
Gezellig dat je meedoet met de wekelijkse uitdaging.
Liefs Annemarie en Merit DT52wTC

Anita van Deur zei

Prachtig Laurette hij is goed gelukt, ik heb ook een dergelijke stempel en krijg het niet voor elkaar, jammer eigenlijk.
Fijne dag.

Marijke zei

Een prachtig kaartje en de stempel is goed gelukt! Erg mooi en er hoeft zeker niet meer bij! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

annie zei

Héél mooi! zo fijntjes, mooie stempel.
Groetjes, Annie

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje mooie stempel die je in laagjes over elkaar stempelt nooit gezien heel mooi
groetjes ellen

Jantine zei

Prachtige CAS kaart Laurette. Knap gestempeld!
Gezellig dat je weer meedoet bij 52WTC,
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Margreet zei

Wat een prachtig resultaat!
xxx Margreet

Enny zei

Een prachtige CAS kaart Laurette, die heeft inderdaad niet meer nodig ! Groetjes, Enny

karin zei

Mooi kaartje Laurette. Dat is iets aparts zo'n stempel.
Groetjes,
Karin

!neke zei

Mooie CAS kaart !
Groeten Ineke
DT 52WTC

Nancy Soetaert zei

wat een mooie stempel Laurette!
prachtig kaartje!
Nancy 52WTC

Diny zei

Wow....wat een leuk CAS kaart heb je gemaakt Laurette!
Groetjes Diny

marian zei

Een prachtige kaart , heel erg fijntjes. Erg mooi deze stempel.
Groetjes van Marian.

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...