donderdag 3 oktober 2019

Donderdag - kerstkaart

Eindelijk, deze week ben ik er weer met een kerstkaartje voor 52 WTC.
Na een weekje leuke en mooie vakantie onder de zon,zijn we terug. Het waren soms spannende momenten met het faillissement van Thomas Cook, maar ons reisbureau heeft alles in goede banen geleid, zodanig dat we toch een geslaagde vakantie hadden en zonder problemen thuis zijn geraakt.
Sorry dat ik nog geen blogronde deed vorige week, maar vanaf de iPad kan ik geen berichten schrijven, ben ondertussen naar de winkel geweest en de uitleg was daar dat ik dit niet kan, omdat dit programma door de iPad niet ondersteunt wordt. Dus doe ik het later vandaag vanaf de laptop.
Ik wil ook nog mijn nieuwe volgster, Claudia Rogier  welkom heten.
Deze week heb ik achtergronden uit de voorraaddoos gebruikt, deze had ik deze zomer gemaakt met Nuvo Shimmer poeders en templates en lagen nog te wachten om verwerkt te worden. 
Veel heb ik er niet aan gedaan, omdat ik vind dat deze achtergronden ook niet meer vragen en ik hou het graag simpel.
Alvast bedankt voor jullie bezoekje en laat gerust een berichtje achter. 
Groetjes, Laurette


10 opmerkingen:

Jantine zei

Prachtige kaarten Laurette.
Je link op de site van 52 WTC klopt niet, ik kwam op de startpagina van google uit.
Je kunt op de ipad chrome installeren en dan kun je wel reageren. Tenminste bij mij werkt dat.
Dus niet in safari, het internetprogramma van Apple, maar de chrome-app er op zetten.
Succes!
Groetjes
Jantine

Margo zei

Je achtergronden zijn prachtig Laurette !
Wel spannend zeg als je net met dat nieuws op vakantie bent ! Ik ben echt blij dat het allemaal goed is afgelopen voor jullie en dat jullie toch een deugdoende vakantie hadden, want daar draait het tenslotte allemaal om he !
Groetjes
Margo

Annemarie en Merit zei

schitterende kerstkaartjes, gezellig dat je meedoet bij 52WTC.
Gelukkig is je vakantie verder goed verlopen...
liefs Annemarie en merit DT52WTC

Creatiels zei

Oeps, dat was wel spannend op verleg. Tof voor jullie dat alles zonder problemen verlopen is en dat jullie genoten hebben van jullie vakantie. Knappe kaartjes zijn het geworden. Bedankt voor je reactie op mijn Blog. Groetjes Els

Nancy Soetaert zei

niet leuk al die spanning op vakantie, gelukkig alles goed gekomen!
je kaarten zijn prachtig, leuk idee om ze zo in twee te snijden en te verwerken!
groetjes
Nancy 52WTC

martina's kaartjes zei

mooie kaartjes met mooie, speciale achtergrond, geslaagd hoor
grtjs,martina

Gerrina zei

Mooie achtergronden! En een mooie vorm! Groetjes, Gerrina

Enny zei

Wauw, prachtige kaarten Laurette ! Wat een geluk dat jullie toch nog veilig zijn thuis geraakt, en ook hebben kunnen genieten van je vakantie ! Groetjes, Enny

Anita van Deur zei

Echt heel mooi je kaarten.
groetjes, Anita

!neke zei

Ze zijn echt heel mooi !
Groeten Ineke
DT 52 WTC

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...