woensdag 16 oktober 2019

Kerstkaarten met de kinderen

Deze namiddag ben ik met een vriendin voor het tweede jaar op rij, kerstkaartjes gaan maken met de kinderen van de catechese. Alles was voorbereid en zij moesten enkel nog kleuren. Er zijn er een 200 stuks te maken... maar we zitten in de helft. Nog een namiddag in november te gaan en in december gaan de kinderen de 2 rusthuizen in onze gemeente bezoeken en krijgen alle bewoners een bezoekje en een kaartje. Een mooi initiatief waar ik zeker mijn steentje wil aan bijdragen. Hier al een deel afgewerkte kaartjes.
Groetjes, Laurette




















4 opmerkingen:

Eri zei

Wat een leuk initiatief om met de kinderen kerstkaarten te maken voor de bewoners van de rusthuizen! Ze zijn prachtig geworden!
Groetjes, Eri

Gerrina zei

Mooi ontwerp en wat gaaf gekleurd! Waren ze wel wat stiller door denk ik.... Groetjes, Gerrina

Enny zei

Wat een prachtig idee, heel mooie kaarten, daar zullen mensen in de rusthuizen heel blij mee zijn ! Groetjes, Enny

Anita van Deur zei

Wat een leuk initiatief!! en ze zijn prachtig.

Groetjes, Anita

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...