donderdag 31 oktober 2019

Donderdag kerstkaart

Ja, we blijven maar in de kerstsfeer. Deze week heb ik voor 52WTC een vlugge kaart gekozen, want een vriendin een ik volop bezig met de kerstkaarten aan het maken voor onze vereniging KVLV.
Tegen 18 november moeten we er elk een 70-tal maken, om ze uit te delen voor ons jaarlijks kerstfeest. Dit is de tweede kaart, naar het voorbeeld van gisteren. Bij de eerste kaart,  een landschap wit en blauw, heb ik niet veel toegevoegd, omdat ik de snijmachine op zijn eigen heel mooi vind,
Laat gerust weten wat jullie ervan vinden en een berichtje doet altijd plezier.
Groetjes en fijn lang weekend,
Laurette
.


17 opmerkingen:

Anita van Deur zei

O, die zijn leuk Laurette, en mooi met dan enkel een tekst!!

Groetjes, Anita

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met die silhouet hertjes in het bos
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

het zijn schitterende kaartje s geworden, zo dan mogen jullie heel veel kerstkaartjes maken,,,Succes!!

LIefs Annemarie en Merit

Enny zei

Supermooie kaarten Laurette, die hebben inderdaad niet meer nodig ! Succes met de grote opdracht ! Groetjes, Enny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee mooie kaarten en leuk zoals je met de tekst "gespeeld" hebt Laurette.
Lieve groetjes Miranda

Nancy Soetaert zei

Twee mooie kerstkaartjes. Succes met die grote stapel te maken kaarten.
Fijne avond
Nancy DT52WTC

gerrie zei


Wat een prachtige kaartjes zijn het geworden Laurette. Die hertjes kunnen zo met de challence meedoen, ik ben dol op hertjes en dat blauw met wit vind ik gaaf.Maar die andere is ook heel stijlvol en een prachtige kaart om weg te geven, ik zou niet kunnen kiezen.
Lieve groeten, Gerrie.

marian zei

Prachtige kerstkaarten en inderdaad deze hebben niet veel versiering meer nodig.En succes met de rest van de kaartjes. Ik maak ook elk jaar kerst-attenties voor de vereniging (80 stuks) NVVH.
Groetjes van Marian.

!neke zei

Prachtige kaarten!
Mooie stans !
Groeten Ineke
DT 52 WTC

GerJanne zei

Nou inderdaad zeg, lijkt op de mijne. Ook blauw erachter gekozen. Heel mooi is deze stans ook.
Het onderste kaartje is ook tof! Mooie tekst!

martina's kaartjes zei

helemaal leuk ! ook die sterrenboord is top, mooi tekst heb je er bij gedaan
Fijn dat je er deze week (weer) bij bent,
grtjs, martina DT 52 WTC

Gerrina zei

Ze zijn allebei mooi, favoriet is die met de sterren; ziet er lekker speels uit! Fijn weekend alvast!

Jantine zei

Prachtige kaarten, Laurette. Wat bijzonder dat jullie voor de vereniging kaarten maken, maar wel een hele klus!
Groetjes,
Jantine

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kerstkaart Laurette, met het hertje, en veel wit, ik hou er van.. Zo jullie moeten nog even aan de bak, ik heb dat aantal op het einde van het jaar klaar, met iedere week een kerstkaart maken, en tegen kerst aan wat meer kaartjes..Succes er mee. Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

Marijke zei

Mooie kaart met deze silhouet stans! Daar hoef je niets bij te doen! Leuk dat je meedoet met de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke.

Rosina zei

Heel mooi deze kerstkaartjes Laurette , mooie stans met die hertjes en ook prachtige tekst erop...

bedankt voor je deelname
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Suzan zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...