donderdag 21 september 2017

donderdg kerstkaart - week 38

Deze week heb ik voor 52 weeks to Christmas een kerstkaart gekozen met een witte achtergrond een twee kerstbollen. Als ik de stempels met goud embossingpoeder verwerkte zag je moeilijk de tekeningen, daarmee heb ik het bij zwart gehouden. Er vroeg mij  iemand om een kerstkaart met de klassieke kerstkleuren en zilver of goud en dit is er eentje dat ik al gemaakt heb. Laat gerust weten wat je er van vindt. En bedank voor je bezoekje.
Laurette


10 opmerkingen:

Eri zei

Leuke kaart met die mooie hand geschilderde kerstballen.
Groetjes, Eri

Diny zei

Wat een gave kaart Laurette.....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny

Annemarie en Merit zei

Wat een mooie kerstkaart, leuk gemaakt!
Groetjes, Merit en Annemarie

Jantine zei

Ik vind het een mooie strakke kerstkaart, Laurette!
Groetjes
Jantine

marian zei

Heel erg mooi en vooral die kerstballen.
Groetjes van Marian.

Nancy Soetaert zei

Leuk met die gedoodelde kerstballen op!
Fijne avond
Nancy DT52WTC

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje Laurette!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Colien zei

Leuke kaart, mooi die kerstballen! Gezellig dat je meedoet met onze wekelijkse uitdaging bij 52WTC!
grtz. Colien

Enny zei

Een heel mooie kerstkaart Laurette, die kerstballen zijn prachtig !!! Groetjes, Enny

Rosina zei

Prachtig dit kerstkaartje Laurette..heel mooi gedaan die...
C embossingsrand en daar komen die mooie kerstballen heel leuk bij uit...

groetjes Rosina
DT 52 WT

Donderdag - kerstkaart week 11

 Opstaan met het zonnetje ….. wow ! Ja deze namiddag gaan we wandelen met een aantal dames en ik kijk er alvast naar uit. Maar eerst nog de ...