donderdag 28 september 2017

donderdag kerstkaart - Week 39

Ja de tijd gaat vlug, we zijn al aan week 39 voor onze kerstkaart. Deze week heb ik voor de
52 weeks to Crhistmas een kaartje gemaakt met een stempel die ik al een tijdje gezien had en die ik zo mooi vond. En... in Mechelen op de beurs gevonden, hij is van Katzelkraft. De stempel zelf vind ik zo mooi dat er niet veel meer op de kaart hoeft.
Ik had de randjes ingekleurd met Tombow stift, er was wat rood op het goud en...
natuurlijk ik veegde het rood open op de kaart .... te laat ! Dan heb ik met een waterpenseel het rood maar verder open gewreven en zo kon ik mijn  kaartje verder afwerken.
Laat gerust weten wat jullie ervan vinden en alvast bedankt voor jullie bezoekje en tot volgende week.
Laurette


11 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

inderdaad een prachtige stempel, leuk voor een reeks kaartjes, kan je je achtergrondjes in allerlei kleuren gaan uitvegen ... ;-)
Het rozerood is mooi bij het embossinggoud!
fijne dag
nancy DT52WTC

Enny zei

Het is een prachtige kaart geworden, Laurette ! Dat rozerood staat er super bij ! Groetjes, Enny

Jantine zei

Zeker een prachtige stempel, die heeft niet veel nodig!
En dat rood geeft een leuk effect, zo zie je maar, soms ontstaat iets moois uit een "foutje".
Groetjes
Jantine

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje Laurette...zo mooi die stempel en zeker dat roze-rood op die achtergond past en perfect bij
Ook de tekst rondom is heel leuk zo...

lieve groetjes
Rosina
DT52 WTC

Annemarie en Merit zei

prachtige stempel, het is door je uitwrijf foutje, een prachrige kaart geworden.

fijne dag liefs Annemarie en Merit

Petra-loves-paper zei

Er bestaan geen fouten op kaarten, toch? Elk "foutje" wordt gewoon aangepast zodat het uiteindelijk een hele leuke kaart wordt. En dat heb jij precies gedaan! groetjes Petra

Suzan zei

Prachtige kerstkaart Laurette!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Diny zei

Wat een schitterend kaartje!
Groetjes Diny

marian zei

Heel erg mooi deze kaart en het kleine foutje is toch een mooi effect op je kaart geworden.
Groetjes van Marian.

Gerrina zei

Super sierlijk en elegant! Een "luchtig"-mooie deze keer! Fijn weekend!

Margo zei

Wat een mooie kerstkaart ! Ik kan me voorstellen dat je blij was dat je de stempel vond ! Er hoeft inderdaad niets meer bij hoor ! Laat die prachtige stempel de show maar stelen !
Het is inderdaad fijn zo'n gelijkgestemd hobbymaatje ! Ik vind het ook echt gezellig dat we dagelijks wel een berichtje naar elkaar sturen.

Donderdag - kerstkaart week 11

 Opstaan met het zonnetje ….. wow ! Ja deze namiddag gaan we wandelen met een aantal dames en ik kijk er alvast naar uit. Maar eerst nog de ...