donderdag 14 september 2017

Donderdag kerstkaart - Week 37

Hier ben ik weer, vorige week heb geen kaartje kunnen tonen want mijn man en ik waren een paar dagen in Vaals. We hebben genoten van deze paar dagen van de natuur, het lekkere eten en het aangename wandelweer. Deze week heb het ik weer goed gemaakt met mijn bijdrage voor
52 weeks to Christmas. Ik heb een stempeltje gebruikt van de Action en toch een labeltje gebruikt.
Een paar boompjes op de voorgrond van Magenta en de sneeuwvlokjes zijn mijn favoriete stempeltje van SU.De sneeuwman heb ik ingekleurd met aquarelpotloden. Tot volgende week !


9 opmerkingen:

Rosina zei

Heel lief kerstkaartje Laurette..zo een mooi ingekleurd sneeuwpopje erop...
groetjes Rosina
DT 52WTC

Diny zei

Wat een gaaf kerstkaartje Laurette!
Groetjes Diny

marian zei

Een leuke kaart met die lieve sneeuwpop.
Groetjes van Marian.

Jantine zei

Wat een plaatje, Laurette! En die kleurtjes vind ik ook erg mooi, bij elkaar.
Fijn dat jullie een leuke tijd in Vaals hadden.
Groetjes
Jantine

Nancy Soetaert zei

Tof tafereeltje op je kerstkaart!
Fijne avond
Nancy DT52WTC

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje Laurette!
Groetjes Suzan
DT 52 WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat mooi gestempeld en wat een lieve kleurtjes Laurette. Dat hangende labeltje is een leuke twist.
Lieve groetjes Miranda

Eri zei

Wat een leuk winters tafereeltje heb je ervan gemaakt Laurette.
Groetjes, Eri

Gerrina zei

Wat een mooie kleuren! En heel mooi hoe jij lekker alle merken combineert tot een prachtige kaart! Fijn weekend verder!

Donderdag - kerstkaart week 11

 Opstaan met het zonnetje ….. wow ! Ja deze namiddag gaan we wandelen met een aantal dames en ik kijk er alvast naar uit. Maar eerst nog de ...