donderdag 8 juni 2023

Donderdag - kerstkaart week 23

 Sorry dames, maar ik heb een weekje overgeslagen. Het was een drukke week en het mooie weer haalt mij naar buiten en dan wordt het stempelen even vergeten. Daarom zijn het deze week voor de 52 WTC geen gestempelde maar genaaide kaartjes. Eind deze maand doe ik mee aan een kantmarkt waar ik met mijn kaartjes mag aan mee doen. Dan maak ik altijd een deel genaaide kaartjes en met dit mooie weer is het een leuk werkje om buiten in de schaduw te doen te doen. 

Groetjes en tot blogs deze avond. Laurette






13 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schitterende kant kaarten heel mooi vormgegeven!

Diny zei

Wat heb je mooi geborduurd Laurette....het zijn twee prachtige kaartjes!
Groetjes Diny

!neke zei

Wat zijn ze mooi !!!!!!
Groeten Ineke
DT%2WTC

Jantine zei

Wauw, wat een mooi borduurwerk, Laurette! Prachtige kleuren.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Trijntje zei

Ik vind deze kaarten heel erg mooi. Groeten Trijntje

Margreet zei

Wow, wat een mooi borduurwerk laat je zien Laurette!
Prachtige kaartjes.
xxx Margreet

Eri zei

Je hebt prachtige borduurkaarten gemaakt Laurette. Heel chique deze patroontjes! Veel succes met de verkoop binnenkort.
Groetjes, Eri

Colien zei

Heel mooie kerstkaartjes met knap borduurwerk!
Bedankt voor je deelname aan onze wekelijkse uitdaging bij 52WTC.
grtz Colien

Kaartenkraam zei

Prachtig borduurwerk! Vooral de eerste kaart spreekt me erg aan.

groetjes van Ank

joke zei

Twee schitterende kaarten en heerlijk zo buiten borduren.
Groeten Joke

Nancy zei

Hey Laurette,
Waaw, wat een mooi borduurwerk op jouw kaarten!
Kerstmarkt in juni? Geweldig idee!
Liefs,
Nancy

marian zei

Prachtig hoor de genaaide kaartjes zoals jij ze noemt. Het zijn prachtige geborduurde kaartjes voor mij.
Groetjes van Marian.

alma.heijenk@gmail.com zei

ze zijn prachtig!
gr Alma
en met dit warme weer zijn we allemaal wat minder productief geloof ik. ik wel tenminste.

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...