woensdag 31 mei 2023

KKT - Mauve en goud

 De opdracht deze maand, Mauve en goud, leek mij heel gemakkelijk, tot ik in mijn kaartendans keek en zag dat ik geen mauve, kaartkarton of papier meer had. Dan moest ik maar zelf aan de slag gaan om dit kleur zelf een beetje te maken. Ik heb verschillende kleuren op elkaar gezet om tot dit resultaat te komen. Verder vond ik nog een strookje van het mauve van vorige maand en heb dat gebruikt.

Op deze achtergrond heb ik met versamark sterren gezet en goud embossingpoeder gebruikt. Cirkels uitgesneden en kaart verder afgewerkt. 

Ik ben benieuwd wat jullie gemaakt hebben met deze kleuren. Groetjes en tot blogs.



16 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Gave kaart Laurette mooi vormgegeven.

Caroline Cards zei

Prachtige kaart!
Groetjes, Caroline

Kaartenkraam zei

Perfect opgelost en een prachtige kaart ermee gemaakt, heel chique!

groetjes van Ank

Marfien zei

Wat een leuk idee voor dit kaartje, helemaal top!

chantal zei

Prachtige kaart heel stijlvol
LIefs Chantal

GerJanne zei

Wat een schitterende kaart.
Heel mooi met die bewerkte cirkels.
Ik ben benieuwd wat voor kleur erbij komt volgende maand...

Wilma zei

Dat heb je toch maar MOOI op weten te lossen en die cirkels zijn SUPER.
Liefs, Wilma 😀😀😀

Jantine zei

Knap gedaan Laurette! Ik ben soms ook enorm aan het zoeken naar de juiste kleur in mijn papierbak.jij hebt het goed opgelost zo en een mooie kaart gemaakt!
Groetjes
Jantine

Sarah zei

Heel feestelijk zo! 😉

Nelleke zei

Mooi hoe je dit opgelost hebt door de kleur zelf te maken. Met het embossing goud maakt het tot ene mooi geheel. groet, Nelleke

Martina's kaartjes zei

ziet er helemaal mooi uit, geslaagd kaartje
fijn dat je er bij bent vandaag,
grtjs, martina

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooi gedaan met de rondjes wel, voor het KleurenKaartenTeam 🌺☕️

Femminde zei

Wat een leuk en spetterend nieuwjaarskaartje!! Lekker feestelijk.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Nancy zei

Hey Laurette,
Helemaal geslaagd in jouw kleurencombo!
Alweer een nieuwjaarskaartje bij de voorraad!
Leuk toch?
Liefs,
Nancy

Nancy Soetaert zei

wat een goed idee om zelf je papier te maken en dat met goudembossing te decoreren! Tof gedaan met die cirkel!
groetjes
Nancy

Daphne zei

Oh, wat gaaf joh.
Vooral omdat je er een nieuwjaars kaart van gemaakt hebt.
Dat past zó goed bij de gouden details in de cirkel.

Donderdag - kerstkaart week 11

 Opstaan met het zonnetje ….. wow ! Ja deze namiddag gaan we wandelen met een aantal dames en ik kijk er alvast naar uit. Maar eerst nog de ...