donderdag 10 juni 2021

Donderdag - kerstkaart

Ik heb een weekje overgeslagen voor de 52 WTC. Met al het mooie weer waren we volop aan de vijver bezig. Ik heb in de vrije tijd gelezen en kaartjes geborduurd. Ik ben niet binnen te houden met het mooie weer en het is niet altijd gemakkelijk om met inkt buiten te werken en dikwijls ben ik dan een of ander vergeten. Maar deze week ben ik van de partij en heb deze gisterennamiddag deze leuke sneeuwpop die haar vasthoudt aan de ster, in de schaduw gekleurd met aquarelpotloden.

Ondertussen heb ik hele mooie werkjes zien voorbij gaan maar had weinig tijd voor de blogronde. Ja, ook altijd we alle dagen thuis soms hebben we “echt” weinig tijd.

Maar deze week kom ik zeker langs. Laat gerust weten wat jullie van deze leukerd vinden.

Geniet van het mooie weer, groetjes en tot hoors.

Laurette



11 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Ik vind het enig Laurette, geniet maar van het buiten zijn.

Eri zei

Deze leukerd is inderdaad heel geinig geworden! Gelukkig gaat kleuren wel op het terras.
Groetjes, Eri

Enny zei

Een heel leuke kaart Laurette, mooi gekleurd ! Ja, met dit zonnige weer ben ik ook veel buiten bezig, genieten is de boodschap ! Groetjes, Enny

Epie zei

Leuke stempel op je kerstkaart , hier ook buiten steeds
Genietse van alles wat je gaat doen , groetjes Epie

Nancy zei

Hey Laurette,

Wat is dit een leukerd! Ik denk dat de stempel van Whimpsy is, niet?
En ja, het was echt fijn om een Zoo-kerstkaartenserie te maken...
Wordt vervolgd...

Liefs,
Nancy

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje wat een schattig stempeltje
groetjes ellen

Margreet zei

Wat een enige afbeelding en zo leuk gekleurd! Geniet maar van het buitenzijn!
xxx Margreet

bolletjelucky.blogspot.com zei

Lekker genieten buiten Laurette, dat wordt hier ook gedaan hoor. Leuk dat je deze week wel van de partij bent met deze mooi ingekleurde kerstkaart, het is een plaatje.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een schattig kaartje weer Laurette, ja ik snap je helemaal, met mooi weer doe je andere dingen....maar heel erg bedankt dat je deze week weer van de partij bent, groetjes Ingrid 52WTC

Nancy Soetaert zei

wat een prachtige stempel heb je hier gebruikt!
zalig toch als je buiten kan genieten! Wij werken natuurlijk nog, maar als het kan eten we zo vaak mogelijk buiten, ik vind dat superleuk.
Groetjes
Nancy 52 WTC

Kaartenkraam zei

Het is een superleuke stempel en heel mooi ingekleurd.

groetjes van Ank

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...