dinsdag 29 juni 2021

KKT - Neongroen en anctracietgrijs

 Voor het kleurenkaartenteam van Martina was het deze maand neongroen en antracietgrijs. Het was prachtig weer en ik was buiten kaarten aan het borduren, dus ben ik begonnen met deze combinatie (hetgeen ik samen nog mooi gebruikt had), en was aangenaam verrast van het resultaat.

De tweede kaart heb ik gemaakt met distress oxide  (twisted citron), daarop heb ik gestempeld met grijze versafine  en ingekleurd met aquarelpotloden, de randen aangezet met distress (iced spruce), gekleefd op een witte kaart en dan op de antracietgrijze kaart. 

Ben benieuwd wat jullie allemaal uit jullie mouw getoverd hebben.

Groetjes en tot morgen voor de kerstkaart.

Laurette




16 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig vind ik het, je bent er wel vroeg bij :)

Diny zei

twee heel verschillende prachtige kaartjes Laurette!
Mooie kleurencombinatie om te borduren!
Groetjes Diny

Marfien zei

Toffe kaartjes heb je gemaakt, prachtig borduurwerk en op de andere een mooie tekst, ja we moeten soms toveren, het is jouw weer gelukt!

Rosina zei

2 super mooie kaartjes zijn dit in deze KKT kleurtjes Laurette...heel mooi die met het borduurtje erop..
groetjes Rosina

Margreet zei

Wat een mooie kaarten, Laurette, en zo verschillend.
Het borduurwerkje komt supermooi over in deze kleuren en je stempelkaart is ook heel mooi. Prachtige tekst!
xxx Margreet

Petra-loves-paper zei

Deze twee kleuren garen zou je inderdaad niet snel kiezen om mee te borduren, maar wat is het een mooi exemplaar geworden zeg. Ook je stempelkaart ziet er erg leuk uit, twee mooie KKT kaarten, groetjes Petra

Jantine zei

Wat een prachtige KKT-kaarten, Laurette! Helemaal leuk, die met het borduren, ik had het overwogen, toen ik mijn antraciet-kleurige papier nog niet gevonden had.
En die met die mooie tekst is ook heel geslaagd.
Groetjes
Jantine

Femminde zei

Wat een mooie kaarten!! Heel verschillend maar dat is juist leuk.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Henriët zei

Twee heel verschillende maar mooie kaarten. Wat een gepriegel is dat borduren van die eerste geweest. De tweede vind ik erg mooi. De tekst spreekt me enorm aan.
Groetjes van Henriët

Nancy Soetaert zei

prachtige tekst op je 2de kaart, mooie achtergrond gemaakt ook.
Je eerste kaart is helemaal super met dat mooie borduurwerk, tof hoe die kleuren zo mooi zijn samen he!
Groetjes
Nancy

Wilma zei

2 MOOIE kaartjes gemaakt Laurette met borduren en inkt.
Liefs Wilma 😃😃😃

martina's kaartjes zei

wat heb jij je lekker laten gaan met deze kleuren, mooi gedaan
twee heel erg verschillende kaarten zijn het geworden
blij dat je er weer bij bent deze maand,
grtjs, martina

GerJanne zei

Hoi Laurette,
je maakte twee heel verschillende kaartjes met de kleuren. Dat vind ik knap! EN ze zijn allebei ook nog erg mooi!

Nancy zei

Hey Laurette,

Dankjewel voor jouw leuke reactie op mijn kaart!

Wat is jouw kaart weer mooi! Ik zag ze vanmiddag al maar kon op mijn werkpc niet reageren. Nu pas tijd na een bestuursvergadering van ons theater...

Liefs,
Nancy

Nelleke zei

2 hele mooi en heel verschillende kaarten heb je gemaakt. De eerste is heel bijzonder door het borduurwerk, de 2e heel stijlvol.
Groetjes, Nelleke

Sarah zei

Wat is dat borduren mooi! Toffe kaart. X

Donderdag - kerstkaart - week 13

 Deze week is het geen gestempelde kaart, ik ben aan de slag gegaan met naald en draad voor de  52 WTC , veel uitleg heeft dit kaartje niet ...