maandag 1 maart 2021

Mannenkaarten

 Mannenkaarten maken vind ik altijd moeilijk. Maar gelukkig is de hulplijn Pinterest er en kunnen we daar even gaan kijken om wat ideetjes op te doen.

De eerste kaart heb ik gemaakt voor een vriend van ons die deze week jarig is en zijn achternaam “De Vos” is.Ik had nog enkele vosjes van Renke liggen van bij Inge (in ‘t Woefke) en dit was het juiste moment om deze te gebruiken.

Laat gerust weten wat jullie ervan vinden, ik vind  het altijd leuk om de berichtjes te lezen. 

Groetjes en geniet van het zonnetje en het mooie Lenteweer.





9 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een prachtige kaart Laurette, mooi zoals de plaatjes en de tekst precies in die gekleurde band passen. Dat geeft een bijzonder mooi effect vind ik.
Lieve groetjes Miranda

Kaartenkraam zei

Twee prachtige kaarten! Wat een mooie tekst op de vosjeskaart en mooi de subtiele achtergrond die je hebt gemaakt.
De tweede kaart vind ik ook heel goed gevonden voor een mannenkaart. Mooie kleuren bij elkaar!

groetjes van Ank

annie zei

Heel mooi! Altijd een beetje moeilijk voor mij een mannenkaart maar bij jou heel goed gelukt!
Groetjes, Annie

Eri zei

Leuke toepasselijke kaart voor meneer Vos. De kaart met de bolletjes achtergrond vind ik top.
Groetjes, Eri

Angelique zei

Wat een prachtige kaart met de vosjes, hele mooie plaatjes, mooi stijlvol geheel.
De tweede kaart is ook erg mooi, prachtige kleuren. En gaaf hoe je de kleuren in de digi hebt terug laten komen

Anita van Deur zei

Wat gaaf zijn deze kaarten, super leuk idee om ze zo te maken.

Diny zei

Twee hele mooie mannenkaartjes heb je gemaakt Laurette.
Het is toch altijd even denken bij een mannenkaart he?
Groetjes Diny

!neke zei

Ik vind ze beide top !
groeten Ineke

Trijntje zei

Wat twee leuke mannenkaarten heb je gemaakt. handig om op pinterest ideetjes op te doen. Ik doe het soms ook... groeten Trijntje

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...