zaterdag 27 maart 2021

Kerstkaartje in pasteltinten

 We zijn meestal zo gewoon aan de klassieke kerstkleuren op onze kerstkaarten, maar deze week vroeg mijn een kerstkaart in pastelkleuren, dan is dit toch een beetje uit de comfortzone gaan. Terwijl de zon volop schijnt en de lente in aantocht is ben ik hier een kerstkaart in pastelkleuren aan het maken voor de 52 WTC. De wereld staat echt op zijn kop. 

Ik heb de leuke muisje  nog eens van het schap gehaald en met distress ingekleurd en dan in de restjesdoos van de designpapiertjes kleuren en restjes bij elkaar laten passen... en dit is het resultaat.

Laat gerust een berichtje achter ik lees ze met veel plezier. Alvast bedankt voor jullie bezoekje en een fijn weekend.

 Laurette



13 opmerkingen:

Mariann Jakobsen zei

Cute card!
Wish you a great weekend! Hugs

Anita van Deur zei

Wat leuk is je kaartje Laurette schattig haasje mooi papier er bij gezocht, fijne zondag.

annie zei

Mooi gedaan!
Groetjes, Annie

Colien zei

Heel mooi kerstkaartje in pastelkleurtjes!
Dankjewel voor je deelname aan onze challenge bij 52 WTC.
grtz Colien

Diny zei

Wat een schattig kaartje in deze mooie pasteltinten Laurette!
Groetjes Diny

!neke zei

Super mooi in deze zachte kleurtjes !!!!
Geslaagd !
groeten Ineke
DT 52 WTC

Enny zei

Oh, dat is prachtig gedaan Laurette, niet alleen ongewone kerstkleuren maar ook een ongewoon dier voor kerst ! Groetjes, Enny

Annemarie en Merit zei

maar wat een leuk kerstkaartje heb je gemaakt in die pasteltinten...
Gezellig dat je meedoet met de uitdaging op 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

Jantine zei

Lief kaartje, Laurette! Het muisje zou zo voor een paashaasje kunnen doorgaan, als ie wat minder winters was.
Mooi gekleurd.
Fijn dat je meedoet met de challenge van 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Nancy Soetaert zei

schattig kaartje in pastelkleurtjes.
Leuk dat je meedoet aan onze challenge!
Groetjes
Nancy 52WTC

Rosina zei

Heel mooi je kerstkaartje in deze pastelkleurtjes Laurette...met een heel lief plaatje erop...
groetjes Rosina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha, ik moest lachen toen ik je tekst las, de wereld staat op zijn kop, het lijkt er wel op Laurette. Ik vind wel dat je er een hele leuke, mooie kaart van gemaakt hebt.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Suzan zei

Superleuke kaart in deze pastelkleuren!
Bedankt voor het meedoen!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...