woensdag 30 september 2020

KKT - Donkerzalm en Turquoise

Een kleurencombinatie waar ik zelf nooit aan zou denken, maar geeft een leuk resultaat. Voor de achtergrond heb ik distress oxide en water gebruikt en dan bovenop gestempeld. Nadien heb ik net zoals vorige maand mijn donkerzalm zelf gemaakt met distress  met de keuren dried marigold, barn door en agenda mahogany, de vlinders nog eens gestempeld op een apart kaartje en  met deze kleuren geblend, uitgeknipt en bovenop gekleefd. Ook het matje onder het werkje heb ik met deze kleuren geblend. 

En dit is het geworden. Bedankt alvast voor jullie bezoekje en laat gerust een berichtje achter, dat doet altijd plezier. Groetjes en tot morgen voor de kerstkaart.

Laurette



16 opmerkingen:

Femminde zei

Wat een mooie kaart Laurette!! Leuk met die zelfgemaakte achtergrond. En doordat je geen tekst hebt voor alle gelegenheden geschikt. Handig!!
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Rosina zei

Heel mooi je kaartje in deze klertjes Laurette...prachtig die achtergrond gemaakt en hele leuke vlinders erop...TOP!!!
groetjes Rosina

Nelleke zei

Wat een gave kaart is dit zeg! Heel mooie bedacht en uitgevoerd, dat zwarte erbij geeft net meer contrast. groetjes, Nelleke

Anita van Deur zei

Wat een prachtige kaart Laurette!!
En wat mooi gedaan je eigen achtergrond en kleuren mix.
Fijne dag.

Diny zei

Wow.....dit is echt een GAAF kaartje Laurette.....schitterend gedaan!
De kleuren komen ook heel mooi uit.
Groetjes Diny

Nicole Parmentier zei

Wat een prachtig kaartje Laurette, deze kleurencombinatie doet het verassend goed!!

Jantine zei

Heel erg mooi Laurette! Prachtig die vlinders op die mooie achtergrond, knap gedaan!
Groetjes
Jantine

Petra-loves-paper zei

Ziet er echt heel gaaf uit, wat een mooi gemaakte achtergrond

Margreet zei

Ik had deze kleurencombi van vorige keer opgeschreven, maar was vergeten erbij te schrijven op welk blog ik het had gezien. Bij jou dus. Al komen jouw vlinders qua kleur heel anders over. Jouw kaartje vind ik prachtig geslaagd!!
xxx Margreet

Henriët zei

Ik vind hem erg mooi! Prachtig deze kleuren zo met de vlinders.
Groetjes van Henriët

!neke zei

Geweldige kaart!
Prachtig geheel!
Groeten Ineke

GerJanneke zei

Oh, geweldig! Het ziet er weer heel creatief uit!

martina's kaartjes zei

een mooie, geslaagde kaart, vlinders altijd tof !
fijn dat je er deze maand (weer) bent !
grtjs, martina

Marfien zei

Tof kaartje is dit. leuk als het allemaal lukt, een mooi geheel Laurette

Nancy zei

Hey Laurette,

Jouw kaart is netjes in de juiste kleuren. Wat heb je dat goed gemengd en gematcht!!
Top!!

Liefs,
Nancy

Sarah zei

Het werd een mooie creatie. Zou ook zo een pagina in een Art Journal kunnen zijn! X

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...