woensdag 26 augustus 2020

KKT - Aubergine en donker zalmroze

 Ik geef toe, ik vond  het deze keer geen gemakkelijke kleurencombinatie. Maar moeilijk gaat ook. Na drie pogingen die rechtstreeks in de vuilbak belandden, is de vierde poging wat ik ongeveer wou. Deze kleuren had ik niet in de papiervoorraad dus ben ik zelf aan de slag gegaan om de kleuren (proberen) te evenaren.

Voor het donker zalmroze gebruikte ik : dried marigold - barn door en aged mahogany, voor  het aubergine gebruikte ik : wilded violet - stormy sky en aged mahogany.

De anders deelnemers van deze uitdaging kunnen jullie vinden op het blog van Martinaskaartjes.

Bedankt voor jullie bezoekjes en de berichtjes die jullie achterlaten ik lees ze met veel plezier en tot morgen voor onze wekelijkse kerstkaart.

Groetjes,  Laurette



18 opmerkingen:

Jantine zei

Wat knap om met diverse inkten de juiste kleuren te creëren Laurette!
Ik vind je kaart heel geslaagd, mooi met die vormen!
Ben dan stiekem wel benieuwd welke kaartjes je hebt afgekeurd...
Groetjes
Jantine

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Dat is goed gelukt! Knap, want de kleuren zijn echt niet makkelijk 😊 mooi kaartje!

Anita van Deur zei

Wow schitterend knap gedaan!
Groetjes, Anita

Margreet zei

Wat heb jij de kleuren goed weten te benaderen met je inkten. Prachtig geworden!
xxx Margreet

Nancy Soetaert zei

je kleuren zijn perfect voor het KKT, heel mooi stempelwerk ook! toffe kaart!
Groetjes
Nancy

Colien zei

Heel gaaf kaartje! Wat goed dat je zelf de juiste kleuren wist te creëren én ook zo mooi op de foto hebt weten te vangen, erg geslaagd!
grtz Colien

Marijke zei

Ik merk dat ik al een tijdje de blogrondes heb laten versloffen, geen zin of te warm! Maar wat heb je een leuke kaartjes gemaakt in de vorige weken. Super! En dit kaartje vind ik ook een mooie! We zien gelukkig niet wat er allemaal aan vooraf is gegaan!Ik vind hem goed gelukt in deze kleuren! Groetjes Marijke.

Nelleke zei

Gaaf zeg! Ik was ook begonnen met inkt, maar lukte mij niet en aan de kant gegooid. Jij hebt er ene echt leuke creatie mee gemaakt. Complimenten. groetjes, Nelleke

!neke zei

Super gave kaart !
Groeten Ineke

Femminde zei

Wat een super kaartje Laurette!! Lekker strak en die zwarten hexagonranden. ik ben fan. (en de kleuren mooi gemengd)
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

chantal zei

oooohhh supermooi gelukt. Aal and create stempels zijn tegenwoordig mijn favoriet.
Liefs Chantal

Henriët zei

Wat een super gave kaart! Geweldig dat je die kleuren zelf zo goed hebt kunnen mengen.
Groetjes van Henriët

Marfien zei

Schitterend kaartje Laurette, prachtig achtergrond stempel en een mooie bloem erbij, helemaal AF!

Diny zei

Wat een GAVE kaart Laurette.....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Hoi Laurette,
wat heb je dit geweldig mooi gemaakt! Ik lees dat je geweldig je best gedaan hebt om de juiste kleur te maken! Knap dat het ook nog exact de goede kleur geworden is. Super! De hele kaart is gewoon top!!

Nancy zei

Hey Lauretten,

Jouw kaart is toch helemaal geslaagd met de juiste kleuren... Dat heb je goed gedaan... Het is inderdaad niet altijd even gemakkelijk hé?

Liefs,
Nancy

Sarah zei

Dit resultaat mag er zijn. Mooi!

martina's kaartjes zei

hoi Laurette,
gisteren verliep onverwachts een beetje anders, daarom ben ik er pas vandaag... :0
Een hele leuke kaart heb je gemaakt, de kleuren zijn perfect.
en inderdaad, als je ze niet in papier hebt, is het zoeken tussen de inktjes.
Heel mooi is het resultaat geworden in ieder geval.
fijn dat je weer van de partij bent deze maand,
nog een fijne dag,
grtjs, martina

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...