donderdag 6 augustus 2020

Donderdag - kerstkaart

Vorige maandag was het  hier aan het regenen en ben ik naar mijn hobbykamer getrokken, even lekker freubelweer. Ik had nog een paar kleine afdrukjes die ingekleurd lagen en hiermee heb ik voor onze wekelijkse 52 WTC paar kleine kaartjes gemaakt. 
Hier en daar nog een restje papier en ik had in een handomdraai 3 kleine kerstkaartjes (8,5cm x 12 cm).
 Laat gerust weten wat jullie ervan vinden, ik lees jullie berichtjes telkens met veel plezier.
Groetjes en hou het gezond.
Laurette




11 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Wat een leuke kaartjes in lieve kleurtjes.
Gezellig dat je er weer bij bent van de week.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een leuke serie kaartjes gezellig zo stuk voor stuk weer anders
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Lieve en gezellige winterkaartjes.
Fijne dag groetjes, Anita

Katrin zei

Zo, jij ben goed op dreef zeg. Leuke kaartjes!
Grtjs, Katrin

Enny zei

Wauw, heel mooie en leuke kaartjes Laurette ! Bij ons heeft het nauwelijks geregend, het droogde op voor het de grond raakte... En nu is het "puffen" geblazen ! Groetjes, Enny

Jantine zei

Ze zijn leuk Laurette! Lekker fleurig.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Marijke zei

Mooie kaartjes en leuk gedaan met die plaatjes erop gekleurd! Ik vind ze leuk hoor! Bedankt voor je deelname aan 52 WTC. Groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuke kaartjes in lieve kleurtjes, bij de gnome en de sneeuwpop, Laurette.
Gezellig je weer te zien bij 52 weeks to Christmas.
Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

Wies zei

Drie mooie kleine kaartjes met leuke afbeeldingen.
Groetjes, Wies

marian zei

Heel erg schattig, deze kleine kerstkaartjes.
Groetjes van Marian.

Gerrina zei

Mooie strakke kaarten! Met mooie stempels! Fijn weekend!

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...