woensdag 27 november 2019

KKT Olijfgroen en roze

Wat was het leuk om eens een andere kaart te maken dan de kerstkaartjes...
Deze week was ik in de kast aan het rommelen en kwam deze houten auto’s en flamingo’s tegen.
Eerder attributen voor de zomer, maar perfect voor de gevraagde kleuren van deze maand.
En voor de tweede kaart, heb ik voor een vriendin die gisteren jarig was, en die ontzettend veel van orchideeën houdt, deze kaart gemaakt ook met roze en olijfgroen.
Laat gerust een berichtje achter, ik lees ze altijd met veel plezier, en alvast bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes, Laurette


26 opmerkingen:

Jantine zei

Twee schitterende kaarten, Laurette! die eerste inderdaad heel zomers, maar wel leuk, hoor, ook nu. kunnen we lekker wegdromen. Grappige file met flamingo's en campertjes. Je bloem is schitterend.
Groetjes
Jantine

Gerrina zei

Zo verschillend! Mooi vind ik ze beiden, maar ik val meer op de bloemenkaart; mooie bloemen en mooi die spatters! Groetjes, Gerrina

Annemarie en Merit zei

twee heel verschillende kaartjes maar wat zijn ze beide leuk!

liefs Annemarie en Merit

carla zei

Allebei de kaarten zien er super uit.
Zo zie je maar dat je tijdens oprommelen nog wel wat moois kan vinden.
Leuke achtergrondjes ook.
Groetjes,
Carla

Femminde zei

Wat een leuke kaarten Laurette!! Ik ben vooral fan van de tweede.
Tot het volgende KKT!! Altijd weer een feestje.
Groeten van Femminde

Anita zei

Prachtige kaarten Laurette
Leuk dat je op mijn blog hebt gereageerd.
Dankjewel

Gr. Anita

Petra-loves-paper zei

twee totaal verschillende kaarten, maar o wat zijn ze mooi beiden! groetjes Petra

Margreet zei

Jouw flamingo's zijn idd een stukje kleiner dan de mijne, maar ik vind ze wel super gaaf, zeker in combinatie met die leuke busjes.
De kaart met de orchidee is zeer elegant en mooi.
xxx Margreet

Anita van Deur zei

Prachtige flamingo`s Laurette grappig met die kleine busjes, je bloem kaart is heel stijlvol.
Groetjes, Anita

Nancy Soetaert zei

Leuke kaart met die autootjes en flamingo's. Je orchideeën kaart is prachig!
Twee totaal verschillende maar supertoffe KKT-kaarten.
Nancy

Margo zei

Wat een prachtige kaartjes Laurette ! Zo leuk met die busjes en flamingo's en ik vind de achtergrond ook echt prachtig !
Groetjes
Margo

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Heel verschillend, maar beide heel mooi gemaakt!

Marijke zei

Wat een mooie kaartjes en wat leuk gedaan met die flamingo's! Die bloem vind ik ook prachtig! Erg mooi gedaan! Groetjes Marijke.

GerJanne zei

Wat een prachtige kaarten allebei! Goed bedacht!

Rosina zei

2 super mooie kaartjes Laurette... vooral die met die orchidee vind ik super!!!

groetjes Rosina

chantal zei

Leeeeuk die flamingo’s en de autootjes. Geslaagde KKT kaart
Liefs Chantal

Ans S. zei

Twee leuke kaarten vooral die met de bloem vind ik erg mooi.

Groetjes Ans

Nicole Parmentier zei

Wat een prachtig zonnige kaartjes op deze grijze dag, ze zijn prachtig!!

Nancy zei

Hey Laurette,

Voila, werkdag zit er op en ik moest niet naar de kliniek vandaag (van-mama-verbod-gekregen ;o)!) dus heb ik me een tas thee gemaakt en ga het volgende uur mijn rondje bloggen...

Wel twee heel uiteenlopende kaarten die je maakte hé? De eerste vind ik een beetje gekke combinatie, grappig zeker wel... De tweede is super mooi geslaagd... Dat heb je weer mooi voor elkaar gekregen!

Liefs,
Nancy

Anneke zei

Twee keer roze met groen. Twee keer heel mooi!!!

Creatiels zei

Twee knappe kaartjes zijn het geworden, deze met de flamingo vind ik heel leuk. Groetjes Els

martina's kaartjes zei

Twee supermooie kaartjes heb je gemaakt ! vooral die met de bloem is echt wel heel knap gemaakt!
bedankt weer, dat je er deze maand bij was !
grtjs, martina
x

Marfien zei

Twee heel verschillende maar wel leuke kaartjes, daar wordt een mens vrolijk van

Sarah zei

De eerste is grappig!
Op de tweede siert een prachtige bloem en de spetters erbij zijn tof!

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie kaartjes voor het KKT. Groetjes Ingrid.

Nelleke zei

Prachtige kaarten, vooral de tweede vind ik helemaal te gek. Groetjes, Nelleke

Donderdag - kerstkaart - week 13

 Deze week is het geen gestempelde kaart, ik ben aan de slag gegaan met naald en draad voor de  52 WTC , veel uitleg heeft dit kaartje niet ...