donderdag 14 november 2019

Donderdag kerstkaart

Eerst en vooral welkom aan mijn nieuwe volgster, Anita Van Deur, ik hoop dat we mekaar kunnen inspireren met onze hobby. 
Deze week had ik weinig tijd om kaartjes te maken, mijn echtgenoot jarig, 43 jaar getrouwd, feestje met de kinderen, Sint Maarten, de laatste namiddag met de catechese... en oef, de 210 kerstkaartjes kunnen volgende week naar de bewoners van de 2 rusthuizen. Ik heb er veel werk aan gehad, maar het gaf mij toch een goed gevoel. Omdat ik weet hoe blij opa vorig jaar nog was met het kaartje en het bezoekje van de kinderen. Ik wou zeker een kaartje posten voor 52 WTC,
 maar het moest snel gaan.
Daarom heb ik met papiertjes gewerkt en deze mooie stempel, die ik vorig jaar van iemand kon gebruiken en waarvan ik een deel afdrukjes had.
Laat gerust weten wat jullie van de vlugge kaart vinden,
Groetjes, Laurette



13 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Wat een drukke week heb je achter de rug, nog gefeliciteerd met je man.
Wat een leuk kaartje is dit, heerlijk even zo'n snelle kaart, ga hem onthouden...

Gezellig dat je meedoet bij 52WTC.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

martina's kaartjes zei

Helemaal leuk kaartje heb je gemaakt, het sentiment is prachtig !
grtjs,martina
PS als je nog vragen hebt over het KKT, klik dan even door naar deze link
als je nog aan iets twijfelt, hoor ik het graag
http://martinaskaartjes.blogspot.com/p/kleurenkaartenteam-afspraken.html

Anita van Deur zei

Prachtige kerstkaart met de verschillende papiertjes, het hulst papier trok gelijk mijn aandacht.
ik kom met plezier bij je kijken.

Groetjes, Anita

Rosina zei

Schitterend kerstkaartje Laurette...het is er niet aan te zien dat het een vluggertje was...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Enny zei

Een heel mooie kaart Laurette, wat heb je het druk gehad ! Nog proficiat met je echtgenoot en met jullie huwelijksverjaardag ! Groetjes, Enny

marian zei

Een schitterende kaart, en eenvoudig hoeft niet minder mooi te zijn.
En zoveel kaartjes maken is ook geweldig. Ik maak 85 kerstattenties voor de vereniging ,dat vind ik al veel, dus 210 pfff. maar mooi werk, voor een goed doel.
Groetjes van Marian.

Margo zei

Supermooi gedaan Laurette en ik hoop echt dat je een beetje een rustigere periode tegemoet gaat !
Groetjes
Margo

!neke zei

Mooie kaart en een top tekst! Groeten Ineke
DT 52WTC

Jantine zei

Door mijn drukke en vooral lange werkdag een dagje later, maar ik kom toch gezellig nog even kijken! Mooi kaartje, leuk strak van stijl.
Groetjes
Jantine

Nancy Soetaert zei

Wat later dan anders, maar schoonpa is in het ziekenhuis, het is dus (nog) wat drukker dan gewoonlijk..
mooie kerstkaart, tof met de grote tekststempel. Proficiat met al jullie feestelijkheden!
al die kaartjes voor de bejaarden: helemaal top!
Groetjes en fijn weekend
Nancy DT52WTC

carla zei

Wat een prachtige tekst, een echte blikvanger voor je kaart.
Mooie bijpassende scrappapiertjes en leuk samengesteld.
Een tof kaartje.
En nog gefeliciteerd met de verjaardag van je man en jullie 43 jaar getrouwd.
Groetjes,
Carla

Gerrina zei

Mooi zo'n warme kaart! En een heel mooie tekst! Groetjes, Gerrina

Margo zei

Ik las net je berichtje bij mijn kerstkaartjes. Het was een beetje hectisch en kk was er nog niet toe gekomen. Ik woon ook in Belgie en het is inderdaad zo dat wij 2 zegels op een vierkante kaart moeten kleven. Ik spendeer een fortuin aan postzegels elk jaar :(

Donderdag - kerstkaart week 11

 Opstaan met het zonnetje ….. wow ! Ja deze namiddag gaan we wandelen met een aantal dames en ik kijk er alvast naar uit. Maar eerst nog de ...