donderdag 29 augustus 2019

Donderdag Kerstkaart

Ik blijf in de ban van de gnomes. Ik was mijn donderdagkaartje vergeten te maken, en gisterenavond laat ben ik er nog vlug aan begonnen. Ik had nog een uitgeknipte gmome. Achtergrond eerst de sterren opgezet met Versamark en goud embossingpoeder en distress oxide.  Het leuke ventje ingekleurd, de tekst lag bij de tekstjes in de restjesdoos en klaar was kees. Als het mooi weer is, ben ik een buitenmens, en ik hang nochtans altijd memoblaadjes op mijn bureau....
 maar het is toch nog gelukt voor de 52WTC.
Laat gerust een berichtje achter na jullie bezoekje. En alvast bedankt.
Groetjes, Lauette

12 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

En hij is weer leuk Laurette. Grappig met die hangende tag en dat leuke doodle-randje. De achtergrond heb je ook mooi gemaakt met die gouden sterren.
Lieve groetjes Miranda

Ingrid's Scrapfrutsels zei

DE gmome blijven leuk.. mooie kaartje. bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

Epie zei

Leuk kerstgnoompje op je kerstkaart Laurette ..
Dank voor je bijdrage en tot de volgende X
Grtjs Epie DT52WTC

Jantine zei

Hij is weer top, je gnome. Mooie achtergrond ook met die sterren.
Groetjes
Jantine

Marijke zei

Ik ben ook gek op de gnoms en deze heb je mooi gekleurd! Leuk die sterren erbij en meer hoeft ook niet! Een super leuk kaartje! fijn dat je meedoet met 52WTC,groetjes Marijke.

marian zei

Knap hoor dat je zo snel nog zo'n leuke kerstkaart hebt kunnen maken, want hij is erg goed geslaagd.
groetjes van Marian.

Annemarie en Merit zei

Wat knap zeg dat je zo snel nog zo'n leuk kerstkaartje hebt kunnen maken! Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to christmas.

Groetjes, Merit en Annemarie
DT52WTC

Creatiels zei

leuke kaart met dat grappig kerstmannetje. als klaar ligt en het lukt van de 1ste keer, heb je niet veel tijd nodig om een mooi resultaat te bekomen.
bedankt voor je reactie op mijn blog. geniet nog van het buitenleven .
groetjes

Els

Gerrina zei

Wat een super mooie achtergrond voor die grappige kabouter! Fijn dat je er toch een kon maken!
Ik ga zo nog even aan de slag; lekker een stuk koeler! Groetjes, Gerrina

!neke zei

Die gnomes zijn ook super leuk !
Mooie kaart geworden !
Groeten Ineke
DT 52 WTC

Stampin with Liz Design zei

Geweldig kaartje met een prachtige kerst gnome! Houd ik ook wel van! Groetjes Linda

Anneke zei

Het is een heel mooie kaart geworden. De gouden sterren matchen super met het blauw van de achtergrond. Grappige gnome ook :)

Donderdag - kerstkaart week 15

Deze week laat ik jullie 3 kaartjes zien voor de 52 WTC . Bij de opruim heb ik in de restjesdoos nog achtergrondjes gevonden die ik vorige k...