donderdag 1 augustus 2019

Donderdag - kerstkaart

Wat is de week weer voorbij gevlogen, dus na gisteren met onze CAS-kaart, zijn we hier opnieuw voor onze wekelijkse kerstkaart voor de 52 WTC. Ik probeer het vol te houden dan heb ik op het einde van het jaar al een aardige voorraad, wanneer ik "echt" aan mijn kerstkaarten begin.
Deze week heb ik gekozen voor een afdrukje dat ik nog liggen had, de leuke muis is al met de pakjes op stap.
 Laat gerust weten wat jullie ervan vinden en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes, Laurette




9 opmerkingen:

Marijke zei

Een leuk kaartje met de muis! Heb je meer dan 52 kerstkaarten nodig? Dat is veel!Ik heb genoeg aan 52! Dus iedere week eentje! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje Laurette...zo een schattig en mooi ingekleurd stempeltje erop...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

!neke zei

Mooie kaart ! Mooi ingekleurd !
Groeten Ineke
DT 52 WTC

Enny zei

Een heel mooie kaart Laurette, zo'n schattige muis, en prachtig ingekleurd. Ja, ik heb ook meer dan 52 kerstkaarten nodig, maar het is toch al een begin, en dan is het in december niet meer zo druk. Groetjes, Enny

Jantine zei

Snoezig plaatje en prachtige gekleurd, Laurette. Je CASkaart van gisteren is ook erg mooi met al die sterren! Top!
Groetjes
Jantine

Colien zei

Wat een leuke CAS-kerstkaart, mooi afdrukje!
grtz. Colien [52WTC]

Margo zei

Schattig kerstkaartje !
Groetjes
Margo

Epie zei

Superleuke Caskaart Laurette ,kerstmuis heeft et er druk mee !
Geweldig dat je meedoet met onze challenge ,dankjewel !!
Groetjes van Epie DT52WTC

Tante Kaat zei

leuke kaart!
Grtjs, Katrin

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...