donderdag 3 januari 2019

Donderdagkerstkaart - week 1

En daar gaan we weer …. maar eerst en vooral voor iedereen een gezond, gelukkig,
 mooi en creatief 2019, en dan kunnen we er weer tegenaan.
Ik moet eerlijk zeggen, ik heb het eigenlijk wel een beetje gehad met de kerstkaartjes, dus om eerlijk te zijn, het is er eentje uit de voorraad. 
Ik ben blij dat ik nu eens kan nadenken voor andere kaartjes, maar deze hebben jullie nog tegoed.
Deze week heb ik voor 52 WTC een kaartje gekozen met een achtergrondje dat ik nog liggen had en een nieuwe snijmal van gummiapan, deze heb ik 2 keer uitgedraaid, één keer in de keer van de kaart, en ééntje in kalkpapier en dan samengebonden met een gouden draadje en opgekleefd. Laat gerust maar weten wat jullie ervan vinden maar toch bedankt voor jullie berichtje dat jullie telkens achterlaten.
Groetjes, Laurette



11 opmerkingen:

Enny zei

Een heel mooie kaart Laurette ! Ik heb ook nog wat kaartjes, die ik nog niet getoond heb, dus we kunnen kalm beginnen hé ! :) Nogmaals het allerbeste voor 2019, vooral veel hobby-plezier ! Enny

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje Laurette...prachtig geembost en die mistletoe tak maakt hem heel romantisch...
TOP!!!!

bedankt voor je deelname
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Marijke zei

Een mooi kaartje en die embossing eronder vind ik ook mooi! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

marian zei

Heel erg mooi hoor deze kaart.
Voor jou ook de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Groetjes van Marian.

Jantine zei

Mooie kaart, heel leuk achtergrondje, Laurette.
Mooie embossingmal is dat. En je snijmalletje is ook leuk.
Ik wens je een goed 2019 toe!
Groetjes
Jantine

!neke zei

Super mooi Laurette!
Groeten Ineke
DT 52WTC

annie zei

Deze is heel mooi geworden!
Groetjes, Annie

Gerrina zei

Dat had ik niet gedacht hier te lezen...ik heb nog een serie in mijn hoofd en dan ben ik ook helemaal klaar met de kerstkaarten tot na de zomer...
Maar je laat deze keer wel weer een hele mooie zien!! Groetjes, Gerrina

Nancy Soetaert zei

wat laat voor mijn goud/zilver-blogrondje, sorry!
heel mooie kaart, toffe embossingachtergrond en leuk met de kleine gouden sterretjes en het gouden touwtje rond de maretak!
Groetjes
Nancy DT52WTC

sanpiseth40 zei

Hello, I went by to say hello, since I've been disconnected from everything for a long time. As always I love your work. That I still think that they are not chapucillas, but great works. A kiss.
ดูหนังออนไลน์

johnypoipet zei

I like your blog,I sincerely hope that your blog a rapid increase in
traffic density,which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
รอยัล 1688

Donderdag - kerstkaart - week 13

 Deze week is het geen gestempelde kaart, ik ben aan de slag gegaan met naald en draad voor de  52 WTC , veel uitleg heeft dit kaartje niet ...