donderdag 24 januari 2019

Donderdag - kerstkaart

Hallo bloggertjes allemaal,
 ik ben er terug van weg geweest. 
Heb even moeten passen om te bloggen en kaartjes te maken, want vorige week is de papa van mijn man op 93 jarige leeftijd overleden. Wij hebben een goede papa verloren waar we een hele nauwe band mee hadden. Hij was sinds vorig jaar in een verzorgingstehuis maar sinds kort voor nieuwjaar ging het elke dag een beetje minder goed en vorige dinsdag is hij vredig ingeslapen. Maar ik zal zijn reacties missen op mijn kaartjes want telkens we hem bezochten vroeg hij wat ik aan het maken was en meermaals liet ik de kaartjes zien waar hij zo van genoot. Jaren terug ging hij zelfs met mij mee naar het hobbysalon, want dat interesseerde hem allemaal. Nu kijken we terug op deze mooie momenten...
 Dus om eerlijk te zijn, dit kaartje is er nog eentje uit de reserve voor 52WTC.
 Maar ik wou de draad toch even terug opnemen. 
Alvast bedankt voor jullie bezoekje en tot volgende week.
Laurette

16 opmerkingen:

Jantine zei

Prachtige kerstkaart, Laurette. En gecondoleerd met je schoonpapa. Leuk dat hij tot op zo hoge leeftijd zo geinteresseerd in alles was. Sterkte!
Groetjes
Jantine

Monique zei

Gecondoleerd met je schoonvader Laurette. Wat leuk dat hij jouw kaartjes zo leuk vond. Jullie hebben vast hele mooie herinneringen om op terug te kijken.
Je kaartje is heel erg mooi geworden.
Lieve groetjes, Monique

Nelleke zei

Gecondoleerd met het overlijden van je schoonvader. Mooie herinneringen teren we op en mag je koesteren. Hoe mooi dat hij steeds naar je hobby vroeg. Missen doe je hem, en dat moet een plekje krijgen. Sterkte Leuk dat je weer een kaartje plaatst, ook weer lekker om wat dingen weer op te pakken. Groetjes Nelleke

Rosina zei

Gecondoleerd met het overlijden van je schoonvader Laurette...Maar fijn dat je zulke mooie herinneringen aan hem hebt en dat hij zoveel belangstellig had voor jou kaartjes...heel bijzonder is dat...Ik wens je dan ook heel veel sterkte de komende tijd...het zal vast een gemis zijn..
Je kaartje is weer heel mooi gemaakt...

bedankt voor je deelname
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Caroline Cards zei

Een mooie kaart Laurette!
Gecondoleerd met het overlijden van je schoonvader. Heel veel sterkte de komende tijd.
groetjes, Caroline

Eri zei

Mijn oprechte Deelneming met het overlijden van je schoonvader! Veel sterkte toegewenst, en wat fijn dat je zulke mooie herinneringen aan hem hebt.
Je kaart is leuk geworden met al die verschillende kerstwensen.
Groetjes, Eri

Creaellenknutselsite zei

gecondoleerd met het overlijden van je schoonvader en heel veel sterkte
wat een mooie kaart heb je gemaakt, ben ook volger geworden
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

Gecondoleerd met het verlies van je schoonvader.
Sterkte voor de komende tijd.
Je laat een prachtig kaartje zien.
Bedankt voor je deelname van de week bij 52WTC.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gecondoleerd met het overlijden van je schoonvader Laurette. Wat leuk dat hij nog steeds zo geïnteresseerd was in je hobby. Koester de mooie herinneringen. Je kerstkaart vind ik mooi in die rustige natuurtinten.
Lieve groetjes Miranda

Marijke zei

Gecondoleerd met het overlijden van je schoonvader! Maar wat een leeftijd heeft hij gehaald!Een mooi en lang leven om op terug te kijken hé? Je kaartje is een mooie hoor! Een rustig kaartje! Groetjes Marijke.

karin zei

Een mooi kaartje Laure. Gecondoleerd met het overlijden van je schoonvader. Ik heb nog nooit gehoord dat zo'n ouder iemand zo geinteresseerd was in de hobby van zijn schoondochter. Veel sterkte voor de komende tijd,
Groetjes,
Karin

!neke zei

Gecondoleerd met je schoonpapa !
Mooie kaart !
Groeten Ineke
DT 52 WTC

Gerrina zei

Niet fijn dat jullie hem nu missen moeten, maar wat een mooie leeftijd!
Je kaart vind ik een hele mooie! En als ik goed kijk gemaakt met dingen die ik ook heb...dus gelijk inspiratie voor over een hele tijd voor mij... Groetjes, Gerrina

Enny zei

Een heel mooi kaartje Laurette, ja, het verlies van je lieve schoonvader heeft tijd nodig om te verwerken, sterkte ! Groetjes, Enny

Angelique zei

Gecondoleerd met het overlijden van je schoonvader, hoe bijzonder dat hij altijd geïnteresseerd was in je kaartjes. Logisch dat het nu weer even terug in het ritme komen is.
Heel lief kaartje met de sneeuwpop. Ik ga even teruglezen want dit is het eerste bericht wat ik sinds een paar weken van je tegenkom, rare blogger.
lieve groetjes Angelique

johnypoipet zei

I like your blog,I sincerely hope that your blog a rapid increase in
traffic density,which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
รอยัล 1688

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...