donderdag 6 september 2018

Brayer Bouncing ???

Iedereen vraagt zich af : wat is Brayer Bouncing ?
Ik heb het zeker niet uitgevonden hoor, maar Ilse op de hobby in Dendermonde heeft het,ons maandag aangeleerd. Ik ga dus zeker niet met de pluimen lopen.
Het gaat als volgt : je gaat met de brayer  door de distress en zorg er voor de je rol goed beïnkt is,
en dan ga je telkens tikken met je brayer op je kaart.  Dit zorgt voor leuke achtergronden. Ga even op you tube kijken en dan wordt duidelijk. Succes !
Groetjes, laurette

2 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Ikk was al van plan om het eens op te zoeken want ik vind het effect heel mooi. Nu eerst een kot installeren voor onze jongste...
Danke voor de uitleg!
Nancy

Enny zei

Bedankt voor de uitleg Laurette, ik ga op you tube kijken en het zeker eens proberen ! Groetjes, Enny

Donderdag - kerstkaart - week 13

 Deze week is het geen gestempelde kaart, ik ben aan de slag gegaan met naald en draad voor de  52 WTC , veel uitleg heeft dit kaartje niet ...