vrijdag 28 september 2018

Braambessen

Onze uitdaging deze maand met de stempelgroep :
 Creatief met stempels was  : werken met fruitstempels.
En deze week gingen mijn man en ik fietsen en hebben we onderweg nog braambessen kunnen eten.
En opeens kwam ik op het idee : ik heb ook een stempel met braambessen.
Toen we thuis kwamen ben ik dan onmiddellijk aan de slag gegaan. Ik heb gestempeld op fluweelkarton, gestempeld met een stempel uit de Action en ingekleurd met aquarelpotlood.
 En dit is het geworden.
Laat gerust weten wat jullie van deze lekkere bessen vinden en alvast bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes,  Laurette



4 opmerkingen:

Rosina zei

Heel leuk dit kaartje Laurette, zo leuk die bramenstempel en ook de tekststempel past daar perfect bij...

groetjes en een fijn weekend
Rosina

Diny zei

Wat ontzettend leuk gedaan en goed gelukt Laurette!
Groetjes Diny

marja kenter zei

Hij is zeker goed gelukt Laurete, ik krijg meteen zin in bramen als ik dit zo zie.
Fijn weekend en groetjes Marja

Nancy Soetaert zei

Njammie, die zien er lekker en heel mooi uit!
Fijne avond
Nancy

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...