donderdag 1 maart 2018

Donderdag kerstkaart - week 9

Sorry dames, ik heb een weekje moeten overslaan met de 52 weeks to Christmas.
Onze opa van 92 (bijna 93) was gevallen en ligt momenteel nog in het ziekenhuis.
Dus het stempelen was even aan de kant gelegd. Mijn kaartje van volgende week lag klaar maar is niet op mijn blog geraakt. Deze stempel ligt er al een hele tijd en nu is deze ook weer eens gebruikt.
Met een template op de achtergrond, kerstman op de voorgrond en kaartje klaar.
Ik probeer deze avond mijn kaart voor het KKT nog af te werken, en laat gerust maar horen wat jullie er van vinden en alvast bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes,
Laurette


14 opmerkingen:

marian zei

Een beetje zielige kerstman? Hij is al zijn cadeautjes kwijt ? maar daardoor juist een grappige kerstkaart toch ?
Groetjes van Marian.

Annemarie en Merit zei

wat een grappig plaatje, normaal zijn die kerstmannen tonnetje rond maar deze is lekker dun...
Een heel grappig kerstkaartje, hopelijk komt alles goed met opa!!

Gezellig dat je er deze week weer bij bent liefs Annemarie en Merit DT52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat kijkt de kerstman bedrukt? Kan hij niet over de muur klimmen? Gave kaart Laurette en ik hoop dat alles goed gaat komen met opa.
Lieve groetjes Miranda

SylS creaties zei

Wat een naar bericht over je opa. Ik duim dat alles goed komt.
Die kerstman kijkt wel heel sneu... Hij had de pakjes vast graag zelf willen houden ;-).

groetjes,
Syl

marja kenter zei

Wat vervelend voor je opa, ik hoop dat hij spoedig herstelt
Deze kerstman past eigenlijk best wel bij jouw bericht. Hij kijkt een beertje zielig. Je kunt er zo een verhaal bij verzinnen.
groetjes Marja

Jantine zei

Wat een schattig kerstkaartje, Laurette. Vervelend voor je opa, sterkte.
Groetjes
Jantine

Nancy Soetaert zei

Grappige stempel!
Hopelijk komt alles snel goed met opa!
Fijne avond
Nancy DT52WTC

martina's kaartjes zei

een grappig kaartje !
veel beterschap gewenst
fijn dat je er weer bij bent deze week,
grtjs,martina DT 52 WTC
x

Margo zei

Superleuk kaartje !
Groetjes
Margo

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje Laurette!
Groetjes Suzan
DT 52 WTC

Enny zei

Een mooie en leuke kaart Laurette ! Wat erg van jullie opa, ik wens hem spoedig beterschap ! Groetjes, Enny

Rosina zei

Heel mooi kerstkaartje Laurette, zo een geinig kerstmannetje erop ...

ijskoude groetjes
Rosina
DT 52 WTC

Creatiels zei

wat een grappig kaartje, ook al kijkt de kerstman niet zo blij.
veel beterschap voor je opa;
Groetjes
Els

franicsa zei

Leuke kerst kaart .
Hoop dat je opa beter is
Francisca

Donderdag - kerstkaart week 11

 Opstaan met het zonnetje ….. wow ! Ja deze namiddag gaan we wandelen met een aantal dames en ik kijk er alvast naar uit. Maar eerst nog de ...