woensdag 28 maart 2018

Kleurenkaartenteam - Licht Turquoise en Mosterdgeel

Eindelijk heb terug eens iets kunnen maken. Het waren heftige weken.... maar komt op zijn pootjes,
zoals ik vorige post zei, was mijn  schoonpapa van bijna 93 gevallen. Hij heeft bijna een maand in het ziekenhuis gelegen, maar het is een sterke man en is er terug doorgekomen. Maar zelfstandig wonen zit er echt niet meer in. Sinds vorige week is hij in een woon-en zorgcentrum bij ons in de gemeente.
Het is natuurlijk wennen, want we wonen sinds 40 jaar naast mekaar en missen en hem ook nog elke dag.  Maar hij begint zich daar al een beetje thuis te voelen. Zo dat is de reden waarom ik eigenlijk een paar weken van mij niets heb laten horen. 
Voor de uitdaging van deze maand, heb ik het mij eigenlijk een beetje gemakkelijk gemaakt en heb ik op een turquoise achtergrond mosterdgele bloemen uitgestansd. Eigenlijk een vlugge kaart. En nadien vond ik mijn turquoise nogal fel. Maar het is wat het is, ik kan het nu niet meer veranderen.
Laat gerust weten wat jullie hiervan vinden en alvast bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes en tot morgen met de wekelijkse kerstkaart !
Laurette




10 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

Hoi Laurette,
kom toevallig op je blog terecht, ik zie dat je deze maand meedoet met het kleurenkaartenteam, dat is leuk !
Jammer dat ik je aanmelding nergens terugvind, dus je staat ook niet mee op de lijst...
In ieder geval, een heel erg leuk kaartje, inderdaad, je turquoise is wat donker, maar het kaartje is zeker geslaagd !
fijn dat je weer meedoet deze maand !
grtjs,martina
als je volgende maand weer mee wil doen, vergeet je dan niet aan te melden op mijn blog, dan kom je mee in de lijst (en dus ook meer bezoek)

Creatiels zei

hey Laurette,
begrijpelijk dat jeen tijdje niets hebt gepost. Blij te horen dat je schoonpapa erdoor is gekomen, en hij gaat zijn "draai"wel vinden in het woon- en zorgcentrum. Jullie zullen hem wel dagelijks een bezoekje brengen.
o ja en een snelle kaart, daar is tocn niets mis mee, zeker als ze mooi is.
groetjes
Els

Nancy Soetaert zei

een heel mooie kaart Laurette!
Jammer dat je schoonpa naar een woonzorgcentrum moest verhuizen, maar wel goed als hij er al wat zijn draai vindt! Maar vast wel wennen als je je pa-buurman kwijt bent...
groetjes
Nancy

SylS creaties zei

Prachtige kaart! Fijn dat je schoonpaps het heeft gered. Vervelend dat hij moest verhuizen. Maar hij zal er best zijn draai wel vinden!
groetjes,
Syl

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje Laurette...

groetjes Rosina

Nelleke zei

Leuke kaart zeg, helemaal niet erg hoor dat het blauw wat fel lijkt. Ik hoop dat opa snel went, het zal voor jullie wennen zijn dat hij niet meer naast jullie woont. Groetjes, Nelleke

Sarah zei

Ik vind je kaart heel mooi!
Natuurlijk waren dat geen gemakkelijke weken, succes nog!

Gerrina zei

Zo mooi hoe de bloemen afsteken! Super CaS-kaart! Groetjes, Gerrina

Enny zei

Een mooie kaart Laurette ! Ik ben blij te horen, dat je schoonpapa weer beter is en in het woonzorgcentrum goed verzorgd wordt. Het waren moeilijke weken voor jullie ! Groetjes, Enny

Jantine zei

Heel mooie kaart, Laurette, leuk gedaan deze stans op zo’n lekker felle achtergrond.
Groetjes
Jantine

Donderdag - kerstkaart - week 13

 Deze week is het geen gestempelde kaart, ik ben aan de slag gegaan met naald en draad voor de  52 WTC , veel uitleg heeft dit kaartje niet ...