woensdag 25 januari 2017

Iedere week een kerstkaart

Zoals beloofd ... iedere week een kerstkaart. Het is de bedoeling om iedere maandag een kerstkaart op mijn blog te zetten. Maar .... oeps ik was het vergeten. Bij deze is dit rechtgezet en hier is mijn
tweede kerstkaart ! Een eenvoudige kaart, maar soms maakt de eenvoud het werk mooi en dit is mijn
ding, sommige van mijn vriendinnen zeggen : een echte Laurette-kaart. Maar je moet je eigen stijl hebben en je daar goed bij voelen. Zo dit is mijn bijdrage voor deze week en laat gerust weten of je ze mooi vindt. En bedankt voor je bezoekje.
Laurette



4 opmerkingen:

Margo zei

Erg leuke kaart Laurette ! Gewoon een ideetje maar waarom doe je niet mee met de 52 weeks ? Daar plaatsen we elke donderdag een kersktkaart op ons blog en ik heb al veel bloggers leren kennen via dat blog, echt erg leuk !
Groetjes
Margo

martina's kaartjes zei

helemaal leuk gedaan, kan je inderdaad elke donderdag lekker meedoen,
grtjs, martina
x

Enny zei

Een prachtige kaart Laurette ! Ik probeer nu elke donderdag een kerstkaart te tonen... :) Groetjes, Enny

Gerrina zei

En een mooie "lichte" en fijne is deze! Groetjes, Gerrina

Donderdag - kerstkaart - week 13

 Deze week is het geen gestempelde kaart, ik ben aan de slag gegaan met naald en draad voor de  52 WTC , veel uitleg heeft dit kaartje niet ...