maandag 16 januari 2017

Visible image

Vandaag waren mijn stempels aangekomen die ik besteld had bij Inge In 't Woefke.
Ik kon niet snel genoeg er iets mee doen. Daarom heb ik 2 bestaande achtergronden genomen die in de voorraaddoos lagen en daar heb ik op gewerkt. De achtergronden zijn gemaakt op fotopapier en zijdeverf. Eigenlijk is het een andere stijl dan ik gewoon ben maar ik vond dit hele mooie stempels. En een mens mag toch eens uit een comfortzone komen hé.
Bedankt voor jullie bezoekje en ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Laurette



3 opmerkingen:

Margo zei

Wat een prachtige stempels ! Ik kan me voorstellen dat je daar meteen mee aan de slag wou ! Je hebt er erg mooie kaartjes mee gemaakt !

Enny zei

Prachtige kaarten Laurette, en ja, ik hou ook van afwisseling, het moeten niet altijd dezelfde stempels zijn hé ! Groetjes, Enny

Gerrina zei

Die achtergronden zijn super mooi bij deze stempels! (Te verleidelijke stempels...) Groetjes, Gerrina

Donderdag - kerstkaart - week 13

 Deze week is het geen gestempelde kaart, ik ben aan de slag gegaan met naald en draad voor de  52 WTC , veel uitleg heeft dit kaartje niet ...