zondag 3 januari 2016

Versamark en pastelkrijtjes

Hallo bloggertjes !
Voor iedereen eerst en vooral een gezond en gelukkig 2016 en zeker veel mooie creatieve momenten, want dit is voor ons creatievelingen ook belangrijk.
Na de kerstdrukte alle kerststempels mooi opgeborgen en met het nieuwe jaar klaar om met een nieuw blad te beginnen. Ik heb de Versmark samen met de pastelkrijtjes en mijn Color box uitgehaald en dit is het resultaat. Laat gerust horen wat jullie er van vinden en bedankt voor jullie bezoekje.

5 opmerkingen:

Margo zei

Ze zijn erg mooi geworden Laurette !
Ik wens je een gezond en creatief 2016 !
Groetjes
Margo

marja kenter zei

Heel mooi!
groetjes Marja

Gerrina zei

Mooie start! Ik wens je een goed en creatief 2016! Groetjes, Gerrina

Myriame zei

Daar zie ik al de lente in, prachtige kaartjes!!

Enny zei

Wauw, die had ik nog gemist ! Prachtige kaarten Laurette ! Groetjes, Enny

Donderdag - kerstkaart - week 13

 Deze week is het geen gestempelde kaart, ik ben aan de slag gegaan met naald en draad voor de  52 WTC , veel uitleg heeft dit kaartje niet ...